Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Villket djur skulle du ta?

Forum > Harry Potter > Villket djur skulle du ta?

1 2 3 ... 7 8 9 ... 27 28 29
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Uggla

14 jul, 2012 15:12

LucyMalfoy
Elev

Avatar


En hippogriff för att de är söta och man kan rida dem

Jag lever mitt liv 402 meter i taget.

14 jul, 2012 15:20

Borttagen

Avatar


En Akromantel.Men nej, jag skulle välja en Uggla. Dem är så andvändbara.

14 jul, 2012 16:20

Borttagen

Avatar


Dem är söta i alla fall ^^

14 jul, 2012 16:28

Borttagen

Avatar


en katt kanske men med spesiela krafter yaaaaaaaaaay

14 jul, 2012 16:54

TheHeirOfSlytherin
Elev

Avatar


Basilisk

by my heel, i care not

14 jul, 2012 19:56

SabinaPotter
Elev

Avatar


Fenix, lr en drake

Så snurra min jord igen, radion spelar vår sång

14 jul, 2012 20:13

Borttagen

Avatar


Hippogriff hade varit jätte coolt!

14 jul, 2012 20:53

Borttagen

Avatar


Uggla

15 jul, 2012 11:20

elin-15
Elev

Avatar


Jag skulle vilja ha Fluffy eller aragog bara för att han är så stor men då skulle man vara rädd för honom 24/7

15 jul, 2012 11:23

1 2 3 ... 7 8 9 ... 27 28 29

Forum > Harry Potter > Villket djur skulle du ta?

Du får inte svara på den här tråden.