Villket djur skulle du ta?
Forum > Harry Potter > Villket djur skulle du ta?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Uggla
14 jul, 2012 15:12 |
|
LucyMalfoy
Elev |
En hippogriff för att de är söta och man kan rida dem
Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 14 jul, 2012 15:20 |
|
Borttagen
|
En Akromantel.Men nej, jag skulle välja en Uggla. Dem är så andvändbara.
14 jul, 2012 16:20 |
|
Borttagen
|
Dem är söta i alla fall ^^
14 jul, 2012 16:28 |
|
Borttagen
|
en katt kanske men med spesiela krafter yaaaaaaaaaay
14 jul, 2012 16:54 |
|
TheHeirOfSlytherin
Elev |
Basilisk
by my heel, i care not 14 jul, 2012 19:56 |
|
SabinaPotter
Elev |
Fenix, lr en drake
Så snurra min jord igen, radion spelar vår sång 14 jul, 2012 20:13 |
|
Borttagen
|
Hippogriff hade varit jätte coolt!
14 jul, 2012 20:53 |
|
Borttagen
|
Uggla
15 jul, 2012 11:20 |
|
elin-15
Elev |
Jag skulle vilja ha Fluffy
15 jul, 2012 11:23 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen