Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Mugglisträff i Uppsala 16 Juni 2012!

Forum > Off Topic > Mugglisträff i Uppsala 16 Juni 2012!

1 2 3 ... 7 8 9 ... 26 27 28
Användare Inlägg
baramin
Elev

Avatar


Underligt förslag på annan aktivitet: kan vi inte slå oss ner någonstans och skriva ett brev till J.K tillsammans? Det låter bra i mitt huvud, åtminstone.

she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her.

25 apr, 2012 19:29

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av baramin:
Underligt förslag på annan aktivitet: kan vi inte slå oss ner någonstans och skriva ett brev till J.K tillsammans? Det låter bra i mitt huvud, åtminstone.

Jag har redan skrivit ett. Som inte blivit skickat än. xD

25 apr, 2012 19:30

Detta inlägg ändrades senast 2012-04-25 kl. 19:30
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar


Skrivet av baramin:
Underligt förslag på annan aktivitet: kan vi inte slå oss ner någonstans och skriva ett brev till J.K tillsammans? Det låter bra i mitt huvud, åtminstone.


Eller så gör vi massa olika aktiviteter? :3 Som typ, Quidditch, skriva brev till J.K, tipspromenad osv. osv.

Eller så kör vi bara typ duellering eller lajv.

25 apr, 2012 19:30

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av baramin:
Underligt förslag på annan aktivitet: kan vi inte slå oss ner någonstans och skriva ett brev till J.K tillsammans? Det låter bra i mitt huvud, åtminstone.


Eller så gör vi massa olika aktiviteter? :3 Som typ, Quidditch, skriva brev till J.K, tipspromenad osv. osv.

Eller så kör vi bara typ duellering eller lajv.


Quidditch och tipspromenad sounds good to me!
Annars kan vi väl gå till någon rolig lekpark också och bara fåna oss? xD

25 apr, 2012 19:31

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av baramin:
Underligt förslag på annan aktivitet: kan vi inte slå oss ner någonstans och skriva ett brev till J.K tillsammans? Det låter bra i mitt huvud, åtminstone.


Eller så gör vi massa olika aktiviteter? :3 Som typ, Quidditch, skriva brev till J.K, tipspromenad osv. osv.

Eller så kör vi bara typ duellering eller lajv.


Quidditch och tipspromenad sounds good to me!
Annars kan vi väl gå till någon rolig lekpark också och bara fåna oss? xD


På lekplatserna inne i stan är det massa onda småbarn, i promise! XD

25 apr, 2012 19:34

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av baramin:
Underligt förslag på annan aktivitet: kan vi inte slå oss ner någonstans och skriva ett brev till J.K tillsammans? Det låter bra i mitt huvud, åtminstone.


Eller så gör vi massa olika aktiviteter? :3 Som typ, Quidditch, skriva brev till J.K, tipspromenad osv. osv.

Eller så kör vi bara typ duellering eller lajv.


Quidditch och tipspromenad sounds good to me!
Annars kan vi väl gå till någon rolig lekpark också och bara fåna oss? xD


På lekplatserna inne i stan är det massa onda småbarn, i promise! XD


Vi tar med oss trollstavar
Nejmen ni i Uppsala har ju fina lekplatser.. xD

25 apr, 2012 19:35

baramin
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av baramin:
Underligt förslag på annan aktivitet: kan vi inte slå oss ner någonstans och skriva ett brev till J.K tillsammans? Det låter bra i mitt huvud, åtminstone.


Eller så gör vi massa olika aktiviteter? :3 Som typ, Quidditch, skriva brev till J.K, tipspromenad osv. osv.

Eller så kör vi bara typ duellering eller lajv.

Låter fint! Jag menade inte det som enda aktivitet haha, om det inte framkom! Duellering låter för övrigt fantastiskt.

she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her.

25 apr, 2012 19:36

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av baramin:
Underligt förslag på annan aktivitet: kan vi inte slå oss ner någonstans och skriva ett brev till J.K tillsammans? Det låter bra i mitt huvud, åtminstone.


Eller så gör vi massa olika aktiviteter? :3 Som typ, Quidditch, skriva brev till J.K, tipspromenad osv. osv.

Eller så kör vi bara typ duellering eller lajv.


Quidditch och tipspromenad sounds good to me!
Annars kan vi väl gå till någon rolig lekpark också och bara fåna oss? xD


På lekplatserna inne i stan är det massa onda småbarn, i promise! XD


Vi tar med oss trollstavar
Nejmen ni i Uppsala har ju fina lekplatser.. xD


.. med massa onda småbarn.

Skrivet av baramin:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av baramin:
Underligt förslag på annan aktivitet: kan vi inte slå oss ner någonstans och skriva ett brev till J.K tillsammans? Det låter bra i mitt huvud, åtminstone.


Eller så gör vi massa olika aktiviteter? :3 Som typ, Quidditch, skriva brev till J.K, tipspromenad osv. osv.

Eller så kör vi bara typ duellering eller lajv.

Låter fint! Jag menade inte det som enda aktivitet haha, om det inte framkom! Duellering låter för övrigt fantastiskt.


Får se hur vi får ihop allt, förhoppningsvis släpper de alla tider och scheman snart så :3

25 apr, 2012 19:40

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av baramin:
Underligt förslag på annan aktivitet: kan vi inte slå oss ner någonstans och skriva ett brev till J.K tillsammans? Det låter bra i mitt huvud, åtminstone.


Eller så gör vi massa olika aktiviteter? :3 Som typ, Quidditch, skriva brev till J.K, tipspromenad osv. osv.

Eller så kör vi bara typ duellering eller lajv.


Quidditch och tipspromenad sounds good to me!
Annars kan vi väl gå till någon rolig lekpark också och bara fåna oss? xD


På lekplatserna inne i stan är det massa onda småbarn, i promise! XD


Vi tar med oss trollstavar
Nejmen ni i Uppsala har ju fina lekplatser.. xD


.. med massa onda småbarn.

Skrivet av baramin:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av baramin:
Underligt förslag på annan aktivitet: kan vi inte slå oss ner någonstans och skriva ett brev till J.K tillsammans? Det låter bra i mitt huvud, åtminstone.


Eller så gör vi massa olika aktiviteter? :3 Som typ, Quidditch, skriva brev till J.K, tipspromenad osv. osv.

Eller så kör vi bara typ duellering eller lajv.

Låter fint! Jag menade inte det som enda aktivitet haha, om det inte framkom! Duellering låter för övrigt fantastiskt.


Får se hur vi får ihop allt, förhoppningsvis släpper de alla tider och scheman snart så :3

Jag har varit på en utan onda småbarn

Nejmen jag suger på Uppsala, men älskar det. xD

25 apr, 2012 19:46

ailiiin
Elev

Avatar


Jag är gärna på om jag kan! men kan jag ta med en isf som inte är medlem på mugglis?

25 apr, 2012 22:36

1 2 3 ... 7 8 9 ... 26 27 28

Forum > Off Topic > Mugglisträff i Uppsala 16 Juni 2012!

Du får inte svara på den här tråden.