HP namn på norska!
Forum > Harry Potter > HP namn på norska!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
HAHAHAHAHA!!! Roliga namn ♥
Tänk att det låter normalt för dom... Det kanske finns någon norsk person som sitter och gapskrattar åt de engelska namnen... 26 maj, 2012 10:21 |
|
Borttagen
|
Skrattar ihjäl mig det är ju super roliga namn!!!!!
26 maj, 2012 11:17 |
|
GinnyLover
Elev |
Det känns som om dom gjort det lite på flit:
Spoiler: Tryck här för att visa! 8 maj 2013 ♥ 26 maj, 2012 15:05 |
|
Millson Lovegood
Elev |
27 maj, 2012 01:30 |
|
bluebirdflies
Elev |
Det ger oss dock en möjlighet till ett gott skratt när norrmännen översätter dessa ord
draco dormiens nunquam titillandus~~ Hogwarts will always be there to welcome you home <3 27 maj, 2012 01:34 |
|
Millson Lovegood
Elev |
27 maj, 2012 01:36 |
|
Cara Riddle
Elev |
27 maj, 2012 01:50 |
|
Killer Queen
Elev |
Albus Humlesnurr!
Nilus Langballe! Minerva McSnurp! HAHAHA!! Jag tyckte det lät lite likt Percy när han sjunger, du kanske ska anfalla honom i duschen, Harry! - George.Weasley <3 28 maj, 2012 16:47 |
|
Borttagen
|
HA HA HA DÖR AV SKRATT!!!!!
Snacka om flummiga norrmänn 28 maj, 2012 16:51 |
|
Ett radiostyrt plommon
Elev |
De här är bara för underbara!! ;D
28 maj, 2012 17:08 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen