Livet efter slutstriden
Forum > Fanfiction > Livet efter slutstriden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Kommer det att komma mer?
8 aug, 2012 02:02 |
|
Borttagen
|
skriv snälla
8 aug, 2012 08:24 |
|
Lily.Luna.Potter
Elev |
NU är det så att jag (och Majis) har bestämt att hon kommer skriva nästa del på denna Fan Fiction medan jag dränker mig i plugg och blir jag taggad på att skriva igen efter det så kommer jag göra det annars är det Majis som mest kommer att fortsätta på historien om Livet efter slutstriden...
Och tack till alla som har bett mig fortsätta skriva trots att jag inte har gjort det ♥
# FF -> http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=16748&page=4#p965716
4 sep, 2012 19:43 |
|
Majis
Elev |
Haha ^^ Ja... Nu får ni inte ha för stora förhoppningar, men ska göra mitt bästa
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 4 sep, 2012 19:45 |
|
Borttagen
|
Som jag längtar!!!!! Det här är ett av det bästa fanficien som någon sin har skrivits!!!!
4 sep, 2012 20:13 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av Borttagen: Som jag längtar!!!!! Det här är ett av det bästa fanficien som någon sin har skrivits!!!! Hoppas den fortsätter vara bra nu när jag kommer skriva lite xD Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 4 sep, 2012 20:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Majis: Skrivet av Borttagen: Som jag längtar!!!!! Det här är ett av det bästa fanficien som någon sin har skrivits!!!! Hoppas den fortsätter vara bra nu när jag kommer skriva lite xD Det är det säkert 4 sep, 2012 20:23 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Majis: Skrivet av Borttagen: Som jag längtar!!!!! Det här är ett av det bästa fanficien som någon sin har skrivits!!!! Hoppas den fortsätter vara bra nu när jag kommer skriva lite xD Det är det säkert Hoppas! Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 4 sep, 2012 20:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Majis: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Majis: Skrivet av Borttagen: Som jag längtar!!!!! Det här är ett av det bästa fanficien som någon sin har skrivits!!!! Hoppas den fortsätter vara bra nu när jag kommer skriva lite xD Det är det säkert Hoppas! Ja!!!! 4 sep, 2012 20:26 |
|
Borttagen
|
OMG
Ni skriver på denna tsm? AWESOME!!! 4 sep, 2012 22:36 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen