Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vilka kom på mugglisträff och/eller potterparty 2012?

Forum > Mugglarportalen > Vilka kom på mugglisträff och/eller potterparty 2012?

1 2 3 ... 7 8 9 ... 12 13 14
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Twix: VAR DU DÄR??? OCH JAG MISSADE DIG??
Död.

11 mar, 2012 21:05

DeathDownAlex
Elev

Avatar


linnvendela
Hhaa ja, vi säger så

Ja det har det väl. Min mobil villa ändra det till "porrigt" häromdagen. o.O
Jag tror inte att Rumbleroar hade blivit så glad om jag bett henne ta med sig "lite annat porrigt" .

11 mar, 2012 21:08

Twix
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Twix: VAR DU DÄR??? OCH JAG MISSADE DIG??
Död.

Ja...Jag tror jag inte såg dig heller... Missade alldeles för många där </3

11 mar, 2012 21:08

linnvendela
Elev

Avatar


Skrivet av DeathDownAlex:
linnvendela
Hhaa ja, vi säger så

Ja det har det väl. Min mobil villa ändra det till "porrigt" häromdagen. o.O
Jag tror inte att Rumbleroar hade blivit så glad om jag bett henne ta med sig "lite annat porrigt" .

Aahaha, omg... Jag tror att hon hade blivit jätteglad ;D

Jaha.

11 mar, 2012 21:09

Borttagen

Avatar


Skrivet av Twix:
Skrivet av Borttagen:
Twix: VAR DU DÄR??? OCH JAG MISSADE DIG??
Död.

Ja...Jag tror jag inte såg dig heller... Missade alldeles för många där </3

Samma här </3

11 mar, 2012 21:10

DeathDownAlex
Elev

Avatar


Skrivet av linnvendela:

Aahaha, omg... Jag tror att hon hade blivit jätteglad ;D

Haha ja det tror jag också .
Speciellt med tanke på att vi som på samma madrass natten innan träffen.

Jag hade gärna viljat se vad hon skulle tagit med sig... That would be intresting...

11 mar, 2012 21:11

Margaret
Elev

Avatar


Skrivet av Nymfadora Tonks:
Jo, jag skulle gärna vilja veta vilka jag träffade på mugglisträffen och potterpartyt.
Så jag skulle bli väldigt glad om alla som var med ville säga det i denna tråd.
För er som undrar var jag hon som sprang omkring och frågade vad alla heter på mugglis.

EDIT:

Margret


Margaret *

Var det du som hade listan som man fick skriva på? Det kan säkert vara jag som skrivit namnet fel, haha. Inte för att det spelar så stor roll.

Tror jag pratade med dig lite snabbt.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.giphy.com%2FA4pNvfLGTX4m4.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.giphy.com%2FNVajf6YGEC9nW.gif

11 mar, 2012 21:12

linnvendela
Elev

Avatar


Skrivet av DeathDownAlex:
Skrivet av linnvendela:

Aahaha, omg... Jag tror att hon hade blivit jätteglad ;D

Haha ja det tror jag också .
Speciellt med tanke på att vi som på samma madrass natten innan träffen.

Jag hade gärna viljat se vad hon skulle tagit med sig... That would be intresting...

Hon hade säkert hoppat av glädje! Eller...? ;o

Haha, undrar om vakterna hade blivit glada om hon kom i... Speciella... Kläder... xD

Jaha.

11 mar, 2012 21:14

DeathDownAlex
Elev

Avatar


linnvendela
Hhhahahhahaha, det tänkte jag inte ens på.

11 mar, 2012 21:31

Borttagen

Avatar


Var det du som sprang runt och frågade om namn eller var det du som frågade om jag kunde skriva mitt Mugglisnamn på en vit T-shirt som redan hade en massa namn på sig? O_o

11 mar, 2012 22:25

1 2 3 ... 7 8 9 ... 12 13 14

Forum > Mugglarportalen > Vilka kom på mugglisträff och/eller potterparty 2012?

Du får inte svara på den här tråden.