Favorittnamn i böckerna
Forum > Harry Potter > Favorittnamn i böckerna
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
themarauder
Lärare |
6 jan, 2011 01:18 |
|
Guldlock98
Elev |
We are brave Hufflepuff's 6 jan, 2011 10:47 |
|
themarauder
Lärare |
6 jan, 2011 11:54 |
|
Ginevra
Elev |
Jag tycker att Ginny är jätte fint. Narsissa är också rettså fint, fast Ginny är finare!!
7 jan, 2011 17:53 |
|
Riddiculus
Elev |
Gillar Luna, fast ändå inte.
7 jan, 2011 18:10 |
|
soratanaka
Elev |
Tycker det ska vara roligt att höra DH på norska ändå.. När HP säger att han nästan svalde den..
@themarauder; HÄR och HÄR finns det lite.. "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 8 jan, 2011 18:10 |
|
Nagini
Elev |
Ariana gillar jag och Hermione så gillar jag gyllenroy mest för det är så konstigt och coolt
tänkte det var daks att byta singnatur...men kommer inte på non bra 8 jan, 2011 22:51 |
|
Borttagen
|
Tonks & Tofty!
9 jan, 2011 08:44 |
|
Borttagen
|
Bellatrix (y) & Nymphadora c:
14 jan, 2011 23:59 |
|
Borttagen
|
Ariana, fortfarande. En kille i min klass har en syster som heter så ;D
15 jan, 2011 00:54 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen