Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Favorittnamn i böckerna

Forum > Harry Potter > Favorittnamn i böckerna

1 2 3 ... 7 8 9 ... 14 15 16
Användare Inlägg
themarauder
Lärare

Avatar


HAHAHHAHA Xd usch !

=) - just like themarauder

6 jan, 2011 01:18

Guldlock98
Elev

Avatar



We are brave Hufflepuff's

6 jan, 2011 10:47

themarauder
Lärare

Avatar


verkligen !

Finns dt fler roliga översättningar?

=) - just like themarauder

6 jan, 2011 11:54

Ginevra
Elev

Avatar


Jag tycker att Ginny är jätte fint. Narsissa är också rettså fint, fast Ginny är finare!!

7 jan, 2011 17:53

Riddiculus
Elev

Avatar


Gillar Luna, fast ändå inte.

7 jan, 2011 18:10

soratanaka
Elev

Avatar


Tycker det ska vara roligt att höra DH på norska ändå.. När HP säger att han nästan svalde den..

@themarauder; HÄR och HÄR finns det lite..

"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people."

8 jan, 2011 18:10

Nagini
Elev

Avatar


Ariana gillar jag och Hermione så gillar jag gyllenroy mest för det är så konstigt och coolt

tänkte det var daks att byta singnatur...men kommer inte på non bra

8 jan, 2011 22:51

Borttagen

Avatar


Tonks & Tofty!

9 jan, 2011 08:44

Borttagen

Avatar


Bellatrix (y) & Nymphadora c:

14 jan, 2011 23:59

Borttagen

Avatar


Ariana, fortfarande. En kille i min klass har en syster som heter så ;D

15 jan, 2011 00:54

1 2 3 ... 7 8 9 ... 14 15 16

Forum > Harry Potter > Favorittnamn i böckerna

Du får inte svara på den här tråden.