Vem är du?
Forum > Fanfiction > Vem är du?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lills: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jättebra! Meeeer! Som jag just sa så kanske ag inte orkar skriva så mycket mer idag. kanske att det blir ett kapitel imorgon istället Jag vet hur det är. Skriv när du orkar! c: Upps... Såg inte att du hade skrivit att du inte orkade! Jag får väl vänta tills imorgon eller dagen efter det eller dagen efter det... Troligtvis bara tills imorgon, har bara lite idétorka. Okeij! Good! 19 feb, 2012 16:36 |
|
96hpevanescence
Elev |
19 feb, 2012 17:09 |
|
Borttagen
|
Har skrivit en del på kapitel 6 men orkar inte skriva mer idag. Ni får faktiskt nöja er med att ha fått 5 kapitel idag. Tänk på att inte alla skriver ens ett kapitel per dag. Imorgon eller i övermorgon kommer kapitel 6, tror jag.
19 feb, 2012 17:35 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Har skrivit en del på kapitel 6 men orkar inte skriva mer idag. Ni får faktiskt nöja er med att ha fått 5 kapitel idag. Tänk på att inte alla skriver ens ett kapitel per dag. Imorgon eller i övermorgon kommer kapitel 6, tror jag. ok! Vila du det förtjänar du. And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 19 feb, 2012 17:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny.:.Weasley: Skrivet av Borttagen: Har skrivit en del på kapitel 6 men orkar inte skriva mer idag. Ni får faktiskt nöja er med att ha fått 5 kapitel idag. Tänk på att inte alla skriver ens ett kapitel per dag. Imorgon eller i övermorgon kommer kapitel 6, tror jag. ok! Vila du det förtjänar du. Jepp! Men jag längtar! 19 feb, 2012 17:36 |
|
Borttagen
|
Jag försöker hinna idag men det kan bli svårt. På måndagar går vi nämligen till 15:10 och jag har träning senare idag. Och då måste jag äta typ halv fem... Fast jag tror jag hinner. Men på sportlovet (Nästa vecka) kommer det nog lite mer kapitel
20 feb, 2012 15:32 |
|
Borttagen
|
Okeij! Bra!
20 feb, 2012 15:37 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag försöker hinna idag men det kan bli svårt. På måndagar går vi nämligen till 15:10 och jag har träning senare idag. Och då måste jag äta typ halv fem... Fast jag tror jag hinner. Men på sportlovet (Nästa vecka) kommer det nog lite mer kapitel Okej. Ha så kul på träningen. Btw vad tränar du? And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 20 feb, 2012 15:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny.:.Weasley: Skrivet av Borttagen: Jag försöker hinna idag men det kan bli svårt. På måndagar går vi nämligen till 15:10 och jag har träning senare idag. Och då måste jag äta typ halv fem... Fast jag tror jag hinner. Men på sportlovet (Nästa vecka) kommer det nog lite mer kapitel Okej. Ha så kul på träningen. Btw vad tränar du? Jag tränar friidrott 20 feb, 2012 15:40 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny.:.Weasley: Skrivet av Borttagen: Jag försöker hinna idag men det kan bli svårt. På måndagar går vi nämligen till 15:10 och jag har träning senare idag. Och då måste jag äta typ halv fem... Fast jag tror jag hinner. Men på sportlovet (Nästa vecka) kommer det nog lite mer kapitel Okej. Ha så kul på träningen. Btw vad tränar du? Jag tränar friidrott Kul! And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 20 feb, 2012 15:41 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen