gillar ni någon ond?
Forum > Harry Potter > gillar ni någon ond?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Weasley
Elev |
Jag tycker Voldemort är cool. Speciellt hans näsa!
29 apr, 2012 13:12 |
|
Ginny!!!!
Elev |
30 apr, 2012 21:17 |
|
Ingis
Elev |
30 apr, 2012 21:57 |
|
ElliePotter
Elev |
Voldemort c; (heting nr.1) ♥
Gryffindor until we die ♥ 30 apr, 2012 22:13 |
|
Afturelding
Elev |
Jag gillar de flesta, utom Peter Pettigrew. Jag tycker alltid om de onda karaktärerna, oavsett vad det är för bok, haha. Men främst tycker jag om Bellatrix.
![]() ![]()
1 maj, 2012 10:24 |
|
Nadia
Elev |
1 maj, 2012 10:24 |
|
Deathless
Elev |
1 maj, 2012 10:43 |
|
Janelle Voldermort
Elev |
1 maj, 2012 10:50 |
|
Mintpastill
Elev |
Draco Malfoy. Diggar även att Snape har ett finger med i de onda handlingarna ibland också, lite badass.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story." -Barney Stinson 1 maj, 2012 11:35 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Jag gillar Tom Riddle lite. (Den yngsta varianten från HBP)
Han är söt på ngt vis. Det är synd och skam bara att han skulle utvecklas till ngt så hemskt sen. 1 maj, 2012 11:48 |
Du får inte svara på den här tråden.













Mugglarportalen