Bellatrix dotter
Forum > Fanfiction > Bellatrix dotter
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Vi tyckte(jag tyckte iallafall)att det var super bra!
16 feb, 2012 20:08 |
|
Weasley<3
Elev |
Jättejättejättejättejättejättejättebra!!! Meeeeeeer!
Ulrik Munther<3<3<3<3<3 One Direction<3<3<3 16 feb, 2012 20:52 |
|
YoshiFriend <3
Elev |
Tack så snälla ni är! Kanske kommer ett kapitel till ikväll, men då vill jag ha 2 nya läsare först
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=28385 <--- Dramione ff 16 feb, 2012 20:55 |
|
Weasley<3
Elev |
Men ååå! Det e ju inte mitt fel om folk inte fattar att de borde läsa din ff!(; JAG VILL HA MER!
Ulrik Munther<3<3<3<3<3 One Direction<3<3<3 16 feb, 2012 20:58 |
|
YoshiFriend <3
Elev |
Men om vi säger så då, ni har mest skrivit bra och så, men nu ska ni skriva vad jag ska göra bättre så kommer ett nytt =)
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=28385 <--- Dramione ff 16 feb, 2012 21:07 |
|
Weasley<3
Elev |
Okej då... Kanske kontrollera stavning oc slarvfel lite mer. Men det va mycket bättre detta kapitlet(=
Ulrik Munther<3<3<3<3<3 One Direction<3<3<3 16 feb, 2012 21:10 |
|
onlyoliviaa
Elev |
Super duuuper bra, du MÅSTE skriva mer.
Tänka på hmm.... jo tex här: "Efter jag hade kommit till Malfoys hus hade de kedjat fast mig i källaren" Det ska vara ett att mellan efter och jag Man säger oftast inte sen utan sedan. Här : tbara suttit på stolen -som Voldemort hade låtit sina tjänare bära kan man byat ut - mot , Ibland har du väldigt långa meningar och ibland korta samt att du har satt punkt någon gång där det ska vara ? Smågrejer i grammatiken bara, annars är det super, det är ju bara att du kan ha ännu mera dialog och beskriviningar. SKRIV MER JAG DÖÖR HÄR
16 feb, 2012 21:47 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Jag håller med om det med slarvfel, men som Weasley♥ sa, så var det mycket bättre det senaste.
Så vad annars...? Jag kommer inte på så mycket utom att det skulle bli ännu bättre om vi fick ett till kapitel så snart som möjligt. 16 feb, 2012 21:47 |
|
YoshiFriend <3
Elev |
^ Okej tack för tipsen alla. E ganska hopplös med det där om slarvfel, men vi får hoppas att det blir bättre xD
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=28385 <--- Dramione ff 16 feb, 2012 23:02 |
|
onlyoliviaa
Elev |
16 feb, 2012 23:48 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen