Vilien på Hogwarts!^•^
Forum > Fanfiction > Vilien på Hogwarts!^•^
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hope Potter
Elev |
4 feb, 2012 10:08 |
|
AlexZz
Elev |
4 feb, 2012 10:10 |
|
Miss Black
Elev |
Nytt kap!
- God natt, Cassie! Jag vände mig om. - God natt, Katrina! Kitty log. Igentligen tyckte hon nog mest om när jag kallade henne Katrin. Men jag kunde inte vänja mig av med namnet Kitty. Efter middagen hade vi gåctt upp till upphehållsrummet. Lupin hade föllt oss tiluppehålsrummet. Det hade varit två andra killar med ockå men de hade inte sagt något. Bara stirrat förtrållat på mig. När jag tänkte på det var dt som om min mage fylldes av tung stn. Hur skulle jag någonsin få Lupin att äns säga något till mig? Det hade i alla fall hänt en bra sak idag, förutom att jag träffat Reamus, han hade sagt god natt. Mest till Kitty kanske men han hade i alla fall tittat lite på mig i smyg när han sa det. Kanske jag inte var så förfärlig i alla fall. - Merkurius…. Jag vände mig förvånat om i sängen. Jag stirrade stint på Kitty. Hon hade ögonen stängda men munnen rörde sig i sömnen. - Åhh, Kittis! Jag hade glömt att hon pratade i sömnen. - Undra vad hon drömmer? Var det sista jag mummlade för mig själv innan jag somnade. (DRÖM) - Merkurius???? - Merkurius??? Flera otäcka röster gled genom den mörka vibbrerande luften. - Merkurius??? De ropade hennes namn. Men vem var det som ropade? - Merkurius??? En gestalt träddefram ur dimman. - Merkurius??? Rösten kännde hon igen. Det var en väns röst. - Merkurius??? Hur mår du??? Sover du gått??? Hon skakade på huvudet. Hon blev förvånad när hennes egen röst sa: Nej, jag kan inte sova med solen så nära. Precis när hon sa det blev det ljust. - Merkurius??? Är du en planet??? Hon nickade ivrigt. - Förstår du det nu??? Vi sågs på tåget!!! Är du snäll??? Gestalet vände sig om och började långsamt glida bort. - Vakna nu. Jag vet inte vad jag är. Bara att jag är nattens varelse och att du ska vakna nu. Hon skakade våldsamt på huvudet. - Merkurius vill inte vakna!!! - Men du är inte merkurius, min fiende!!! Du är Cassandra! Gestalten försvann. - Gå inte!!! Gå inte Reamus!!! Vad är du förnågot??? Jag vaknade med ett ryck. Solensstrålar sken in genom fönstret. Hur mycket var klockan? Jag visste inte. Jag visste inte ens vad jag drömt. Jag hade glömt bort. Konstig dröm, va? Men drömmar är ju så. Min bokblogg
4 feb, 2012 10:12 |
|
Hope Potter
Elev |
Medan vi väntar, lyssna på den här och titta på killen till vänster HELA tiden xD; http://www.youtube.com/watch?v=y57sYHIDP_Y
ÅÅ VA COOL DRÖM! Läs mina ff's! Länkar finns på min profil :D ![]()
4 feb, 2012 10:13 |
|
AlexZz
Elev |
4 feb, 2012 10:16
Detta inlägg ändrades senast 2012-02- 4 kl. 10:17
|
|
Hope Potter
Elev |
Tittade du på killen till vänsters Awzum miner?
Ps. det är din tur ♥ Läs mina ff's! Länkar finns på min profil :D ![]()
4 feb, 2012 10:17 |
|
Miss Black
Elev |
4 feb, 2012 10:19 |
|
Hope Potter
Elev |
4 feb, 2012 10:20 |
|
Miss Black
Elev |
4 feb, 2012 10:33 |
|
Hope Potter
Elev |
När du skriver fyra inlägg till så kommer du att gå upp till leven; Slås mot trollet ^^
Läs mina ff's! Länkar finns på min profil :D ![]()
4 feb, 2012 10:34 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen