Vem är snyggast??? :)
Forum > Harry Potter > Vem är snyggast??? :)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Miu
Elev |
Luna, Ginny och Narcissa
Love Harry, love.. 28 jan, 2012 00:10 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Om vi prata om skådespelarna är ju Tom Felton helt klart snyggast.
Men Matthew Lewis ligger inte långt där efter och jag hade hellre gift mig med Matt än med Tom. Dock är båda upptagna, så jag får väll fortsätta att drömma XD
28 jan, 2012 00:15 |
|
Borttagen
|
Draco Malfoy, helt utan tvekan!
28 jan, 2012 12:10 |
|
madeleinegranger
Elev |
Jag tycker Draco Malfoy är klart snyggast av alla!! ♥ men jag älskar Freds/Georges humor och personlighet, så dem är finast på insidan, hihi!
28 jan, 2012 13:54 |
|
Borttagen
|
Kom just på en till som e snygg som tusan... måste nog säga att jag tycker att Fleur är mycket vacker!
29 jan, 2012 18:07 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av gedric: Skrivet av ronnyponny: haha nej för han är så blek där! i alla fall som Cedric men inte som Edward! och för glittrig! And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 3 feb, 2012 16:36 |
|
Nymphadora_<3
Elev |
HARRY POTTER!! Är så snygg! Och DRACO MALFOY är så hotie♥
Och fred och gorges personlighet är ju fantaskit! Älskar dom mee! Så roliga dom är♥ och ganska snygga Och neville är så söt i första och andra filmen 3 feb, 2012 16:40
Detta inlägg ändrades senast 2012-02- 3 kl. 16:42
|
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Måste säga Draco i dem sista men Neville är gulligast i början!
And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 3 feb, 2012 16:40 |
|
superdupermikaelah
Elev |
3 feb, 2012 17:38 |
|
HogwartsCoolingen
Elev |
Oliver Wood in my ♥ !!
We never go out of style <3 3 feb, 2012 17:43 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen