Ang. Snape i sista boken/filmen
Forum > Harry Potter > Ang. Snape i sista boken/filmen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av Severus10: Låser ni tråden så startar jag bara ny. Snälla ni ser ju inte skillnad mellan att hjälpa och ge tips. Tips är att man säger hur jag kan göra. Hjälp är att man själv försöker hitta och ger ut sedan till mig. Hur svårt kan det vara att fatta? Åh så jag gav tips när jag själv sökte på YT och google?? Men jag hittade ingen alltså gav jag inget för det hade bara gjort dig surare! And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 24 jan, 2012 16:29 |
|
Borttagen
|
Trådnamnet innehöll en spoiler, och hur schyst är det att förstöra för de som inte läst eller sett filmen Deathly Hallows?
24 jan, 2012 16:30 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Trådnamnet innehöll en spoiler, och hur schyst är det att förstöra för de som inte läst eller sett filmen Deathly Hallows? Som min kompis tex. Hon är bara på 5:an. Hon har sett filmen men hon vet inte om spökande stugan än. And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 24 jan, 2012 16:30 |
|
Borttagen
|
Severus10 - Men ingen vill hjälpa dig för du har ingen vidare attityd. Vill du ha något så får du leta själv! Ingen ska behöva leta efter saker för dig.
24 jan, 2012 16:31 |
|
kya
Elev |
Asså inte för att lägga mig i eller så men att ge tips är väl att ge råd? Alltså typ ge råd om hur man kan göra, inte bara säga vad man ska göra? Och hjälp måste inte alltid innebära att någon gör allt åt en.
Skulle bara säga det... xP ![]() ![]()
24 jan, 2012 16:32 |
|
Severus10
Elev |
Jag har bra attityd för jag har fått otrevliga kommentarer/åsikter sen mitt första inlägg någonsin på denna sida utan att jag ens gjort något.
Hur roligt tror ni att det känns? 24 jan, 2012 16:35 |
|
Draken Norbert
Elev |
Men tips leder till hjälp, inte sant?
+ att så fort någon ger ett tips så klagar du istället, sååååå du kanske borde uppskatta tipsen endå..
24 jan, 2012 16:35 |
|
Severus10
Elev |
Jag tar inte emot tips.
Och skriv om inlägget över ditt. Nu borde alla säga förlåt till mig eftersom jag fått elaka kommmentarer(åsikter sen jag skriv mitt första inlägg någonsin på denna hemsida. OCH TIPS LEDER INTE TILL HJÄLP. 24 jan, 2012 16:40 |
|
Borttagen
|
Ursäkta, men jag måste bara kommentera det här.
Du är grymt otacksam Severus10, istället för att gnälla på alla andra så tycker jag att du kan söka fram ditt svar själv. Folk är snälla nog att försöka svara på dina frågor på sin lediga tid, och inte ens det duger för din del. Nöj dig med den lilla hjälp du får! 24 jan, 2012 16:44 |
|
Borttagen
|
saken är att tips KAN LEDA TILL HJÄLP! 24 jan, 2012 16:45 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen