Hjärta av silver [SV]
Forum > Fanfiction > Hjärta av silver [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av kya: Skrivet av Ginny.:.Weasley: Kan du skriva mer?? *hundögon* man måste bara veta vad som ska hända! Om du har tur hinner jag skriva ett längre kapitel idag, annars blir det ett imorgon! Tack för att du läser! ♥ Nu ska jag duscha först ehe... *rafsar åt mig alla tursaker jag har* räcker det?? Jag har redan dushat medans jag väntade. *hoppas på ett till kapitel.* Fast även om du hinner ikväll måste jag läsa det imorgon för jag skulle egentligen stängt av datorn för en halvtimme sen ps: Du är asduktig. And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 22 jan, 2012 22:37 |
|
Solkatten
Elev |
Mer mer
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 22 jan, 2012 23:13 |
|
kya
Elev |
9. Hemligheterna
Han hade missat de flesta lektioner det visste han, men idag bestämde han sig för att åtminstone gå på lektionen om Försvar mot Svartkonster. Inte för att han var intresserad utan för att han visste att Hermione skulle vara där. Hon hade nu lyckats undvika honom i över en vecka, och det hade verkligen tärt på honom att inte få reda ut saker med henne. Det spelade ingen roll om hon var arg på honom, det spelade ingen roll att hon tillhörde Weasley, Potter & Gryffindor. Han ville bara se det lockiga bruna håret och de lugnande kaffe bruna ögonen. Han ville höra hennes röst. Snape hade talat om för Draco att just den här lektionen var en de skulle läsa och skriva hela tiden. En sån där perfekt lektion för att kunna få tänka själv och se om en viss person fortfarande var arg på honom... Han hade i alla fall inte sett Weasley eller Potter i närheten av henne och det gjorde det verkligen lättare för honom. På förmiddagen rättade han till sin uniform, skramlade ihop sina böcker, pergrament rullar och sin fjäderpenna och skyndade sig iväg mot lektionen. ”Har du hört?” En lite mindre Gryffindåre stod med ryggen mot stenväggen och Draco stannade för att lyssna. ”Hermione Granger! Prefekten, hon skolkar!” Viskade hon igen. ”Va! Är det sant, men hon var väl typ bäst i klassen eller vad det var?” En annan blond Gryffindåre stod vid den andra tjejen och gapade av förvåning. ”Ja! Jag hörde Nästan huvudlöse Nick prata med Blodiga Baronen om att Myrtle hade sett Hermione på toan för en stund sedan, det lät allvarligt!” Draco ville inte höra mer, vilken otrolig slump att just han skulle fått höra det där. Han dumpade sina grejer i ett hörn och sprang mot de oanvända flick toaletterna. Så fort han öppnade dörren hörde han snyftningar, vid en spegel till vänster stod Hermione med tårar stora nog att fylla hela Svarta Sjön på kinderna. Han smög sig fram och la armarna runt hennes midja i en mjuk omfamning. Hon tittade upp i spegeln och fick se Draco titta på henne. Hon vände sig om och kastade sig i hans armar. ”Draco!” Hon snyftade fram hans namn. Han försökte lugna henne så att han kunde få höra vad som var fel. Och till slut lugnade sig snyfningarna. ”Varför är du ledsen? Är det Weasley?" ”Det är inte han... eller jo, till viss del...” ”Förklara.” ~ Inuti ett av båsen, satt Myrtle och stirrade med ögon stora som dunkare. ______________________________________________ Tack till alla som läser! Ni är typ bäst! ♥ Och jag lovar att det blir mer spännande efter det här kapitlet! c: Så vad tyckte ni? ![]() ![]()
23 jan, 2012 00:16
Detta inlägg ändrades senast 2012-09- 3 kl. 02:04
|
|
Solkatten
Elev |
Haha, det med Myrtle var ju bäst x'D
Bra att du skriver ofta. Vill ha mer! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 jan, 2012 00:22 |
|
kya
Elev |
Haha ja jag har alltid gillat Myrtle xD Jag kommer nog inte fortsätta med att lägga ut två kapitel varje dag xD då tar det slut så fort men jag kommer skriva så ofta jag kan ![]() ![]()
23 jan, 2012 00:42 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Mer mer mer!!
Du beskriver Myrtle som om du kände henne hon är just den personen som älskar andras hemligheter! Bra du är på att skriva asså! And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 23 jan, 2012 14:36 |
|
Hope Potter
Elev |
24 jan, 2012 17:35 |
|
Professor McGonagall
Elev |
jätte bra.
Du förstår exakt vad folk vill läsa om. den här fanfictionen är perfekt! Hufflepuff Regerar!!! Läs gärna min Fanfiction"Nu och för alltid" http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=12482&page=1#p615954 25 jan, 2012 18:44 |
|
kya
Elev |
Skrivet av Hope Potter: Oo AWSOOOOOOOOM! NY LÄSARE! Skrivet av Professor McGonagall: jätte bra. Du förstår exakt vad folk vill läsa om. den här fanfictionen är perfekt! Awwie tack så mycket det betyder jätte mycket att ni läser! ♥ Och ni är awesome som väntar! Jag har fyra-fem läxor att göra men för att ni är så bra så gör jag bara dem som är till imorgon, så kapitlet kommer snart! (om någon kommenterar efter mig då...) ![]() ![]()
25 jan, 2012 18:54 |
|
Borttagen
|
Oj, gud vad jag har missat :O Två underbart underbara delar ♥ snälla, snälla, snälla skriv mer
25 jan, 2012 18:54 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen