Gråter du?
Forum > Harry Potter > Gråter du?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
vevve_puff
Elev |
Jag grät varje gång jag läste Dumbledore i 6:an fy saknar han faktiskt
Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3 19 feb, 2012 20:49 |
|
Borttagen
|
Jag gråter ALLTID när jag läser 7:an, dock var det ett tag sen jag läste den pga andra böcker som kommit i mellan, men jag minns inte riktigt vad jag grät åt.
19 feb, 2012 21:22 |
|
Mysan9
Elev |
ja jag gråter också då
21 feb, 2012 20:34 |
|
TheWitch
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag har aldrig gråt för någon eller något som inte finns på riktigt. Harry Potter är på riktigt... I alla fall för mig ♥ ~This post was sent to Mugglis by an owl~ 21 feb, 2012 20:36 |
|
Emmasmiley
Elev |
Första gången jag såg Harry Potter och Dödsrelikerna började jag störtgråta när man ser minnet av Snape som kramar Lily Potter när hon dött.
Så himla sorgligt! "So roar, be fearless, and go chase those dreams" - Stana Katic 21 feb, 2012 21:25 |
|
Loveleen
Elev |
23 feb, 2012 14:58 |
|
Ladusvalan
Elev |
I första delen av Dödsrelikerna (SPOILER-VARNING till er som inte sett den) blir jag alltid tårögd när Hermione gör glömskeförtrollning på sina föräldrar, och alla minnen och bilder av henne försvinner ... :'/ Det symboliserar på nåt sätt alvaret i situationen, och alla de förluster och uppoffringar som kommer att behöva göras. Dobbys död är också en av de mest sorgliga, tårframkallande händelsena, enligt mig.
23 feb, 2012 16:50 |
|
Loveleen
Elev |
Skrivet av onlyoliviaa: Jag gråter i princip aldrig om jag skadar mig eller nått, men i filmer och böcker gråter jag superlätt. I harry potter gråter jag : After all this time, Always När snape dör, när Bellatrix dör, när tonks och remus dör, när sirius dör, i ett av dem sista kapitlen i femman, när sista boken är slut, när cedric dör.... När jag tänker på det gråter jag nog väldigt lätt Du... vi är väldigt lika med varandra
23 feb, 2012 18:13 |
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
11 mar, 2012 18:23 |
|
bluebirdflies
Elev |
jag gråter typ jätteofta :O
draco dormiens nunquam titillandus~~ Hogwarts will always be there to welcome you home <3 11 mar, 2012 20:37 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen