Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Hemligheter, svek och romanser (Marodörernas sjätte år)

Forum > Fanfiction > Hemligheter, svek och romanser (Marodörernas sjätte år)

1 2 3 ... 7 8 9 10 11 12
Användare Inlägg
gedric
Elev

Avatar


asgrymm fortsätt!!!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_li12xtMfLN1qht1fyo1_r1_250.gif Harry är awesome !

24 jan, 2012 18:41

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hope Potter:
Megasuperduperawsome!
Kan inte göra annat än att hålla med!


Ja,vad skulle man annars göra,om jag får fråga???
Super awsome!!(som vanligt alltså)

24 jan, 2012 19:51

Borttagen

Avatar


Jag kan säga såhär. Jag är ny på sidan och fått en crush på marodörerna. Ska jag säga något mer? Älskart! ♥ *bevakar*

25 jan, 2012 16:18

Scrollan
Elev

Avatar


25 jan, 2012 16:53

Mikaela120
Elev

Avatar


Det är så HIMLA bra!!!

25 jan, 2012 19:49

Borttagen

Avatar


Ååå, jag älskar sättet som du skriver på! Det kan jämnföras med många författare som jag har läst böcker av. Otroligt, super alltså verkligen SUPERBRA!! Längtar till nästa kapitel, bevakar såklart....

26 jan, 2012 15:33

RuterDam
Elev

Avatar


Alltså... Vad kan jag säga? Tack allihopa, det värmer otroligt mycket, det går inte att beskriva.
Tack så otroligt mycket!
Har inte haft möjlighet att vara inne på länge, så förlåt för att det inte har uppdaterats. Men har inte haft tid att skriva heller (skolan och träningarna tar tid som sjutton -.-) men håller på med kapitlet nu, så det kommer nog snart. ^^
Och förresten... Jag har precis insett mitt "lilla" misstag, som inte är särskilt lite. ^^ Iaf, jag vet att marodörerna blir animagusar under deras femte år och så, men jag kände för att skriva om Lilys och Severus's ovänskap och deras tankar kring det, samtidigt som jag ville skriva om marodörernas första tid som animagusar... Så jag försenade deras förvandling lite. ^^ Tror inte att någon har klagat på det, men nu vet ni iaf.
Ja, som sagt, tack så mycket alla, och det kommer snart mer.

"Enade vi stå, splittrade vi falla." ~Albus Dumbledore

27 jan, 2012 18:25

Hermia
Elev

Avatar


Skrivet av RuterDam:
Alltså... Vad kan jag säga? Tack allihopa, det värmer otroligt mycket, det går inte att beskriva.
Tack så otroligt mycket!
Har inte haft möjlighet att vara inne på länge, så förlåt för att det inte har uppdaterats. Men har inte haft tid att skriva heller (skolan och träningarna tar tid som sjutton -.-) men håller på med kapitlet nu, så det kommer nog snart. ^^
Och förresten... Jag har precis insett mitt "lilla" misstag, som inte är särskilt lite. ^^ Iaf, jag vet att marodörerna blir animagusar under deras femte år och så, men jag kände för att skriva om Lilys och Severus's ovänskap och deras tankar kring det, samtidigt som jag ville skriva om marodörernas första tid som animagusar... Så jag försenade deras förvandling lite. ^^ Tror inte att någon har klagat på det, men nu vet ni iaf.
Ja, som sagt, tack så mycket alla, och det kommer snart mer.

Jippie, snart mer! 'Glädjedans*

Once a MADling, always a MADling

27 jan, 2012 18:43

Borttagen

Avatar


Skrivet av Hermia:
Skrivet av RuterDam:
Alltså... Vad kan jag säga? Tack allihopa, det värmer otroligt mycket, det går inte att beskriva.
Tack så otroligt mycket!
Har inte haft möjlighet att vara inne på länge, så förlåt för att det inte har uppdaterats. Men har inte haft tid att skriva heller (skolan och träningarna tar tid som sjutton -.-) men håller på med kapitlet nu, så det kommer nog snart. ^^
Och förresten... Jag har precis insett mitt "lilla" misstag, som inte är särskilt lite. ^^ Iaf, jag vet att marodörerna blir animagusar under deras femte år och så, men jag kände för att skriva om Lilys och Severus's ovänskap och deras tankar kring det, samtidigt som jag ville skriva om marodörernas första tid som animagusar... Så jag försenade deras förvandling lite. ^^ Tror inte att någon har klagat på det, men nu vet ni iaf.
Ja, som sagt, tack så mycket alla, och det kommer snart mer.

Jippie, snart mer! 'Glädjedans*


*Glädjedans* här också!!

27 jan, 2012 20:25

GiinnyyyPotter
Elev

Avatar


Jättebraaa!!

27 jan, 2012 22:18

1 2 3 ... 7 8 9 10 11 12

Forum > Fanfiction > Hemligheter, svek och romanser (Marodörernas sjätte år)

Du får inte svara på den här tråden.