Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Marodörernas år på Hogwarts

Forum > Fanfiction > Marodörernas år på Hogwarts

1 2 3 ... 7 8 9 ... 14 15 16
Användare Inlägg
Erica
Elev

Avatar


Jättebra, *ny läsare* men en sak trolldrycken heter Euphoria och en person heter Loreen? Var det en slump? o__O

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2F2c365eb5af979155e8c6bbea33dcc949%2Ftumblr_mt0fa0ywzU1sgz79no1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F33.media.tumblr.com%2Faddb170d891209f756d1e2513a22dc87%2Ftumblr_mt0fmeX2Cu1sgz79no1_250.gif

11 mar, 2012 16:43

Borttagen

Avatar


Undrar jag också...

11 mar, 2012 16:57

Hermia
Elev

Avatar

+1


Nä, nä, nä, ingen slump! Loreen var min favorit i melodifestivalen så när hon vann fick hon och låten varsin roll i min ff.

Once a MADling, always a MADling

11 mar, 2012 19:43

Ginny.T
Elev

Avatar


superbra!

"We've all got both light, and dark inside of us. What matters, is the part we choose to act on." -Sirius Black

11 mar, 2012 22:46

Borttagen

Avatar


Awesome!

12 mar, 2012 07:02

Borttagen

Avatar


Asm!
Låt dem bli ihop!

12 mar, 2012 16:10

Professor McGonagall
Elev

Avatar


Jättebra!

Hufflepuff Regerar!!! Läs gärna min Fanfiction"Nu och för alltid" http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=12482&page=1#p615954

16 mar, 2012 17:47

Borttagen

Avatar


Det finns inget negativt att säga om din ff!

16 mar, 2012 17:57

Hermia
Elev

Avatar


Okej, det kommer inte att komma något denna vecka och troligen inte heller nästa eftersom jag har planer på att ge er tre kapitel näst-nästa vecka då James, som är min fovvo-marodör, fyller år. Då tänker jag lägga upp ett grattis-i-förskott-kapitel, ett grattis-på-födelsedagen-kapitel och ett grattis-i-efterskott-kapitel.

Skulle ni, medani väntar på kapitlen vilja ha en liten berättelse jag skrev till svanskan som handlar om hur det är att vara ungdom idag?

Once a MADling, always a MADling

17 mar, 2012 08:21

Mintygirl89
Elev

Avatar


Skrivet av Hermia:
Okej, det kommer inte att komma något denna vecka och troligen inte heller nästa eftersom jag har planer på att ge er tre kapitel näst-nästa vecka då James, som är min fovvo-marodör, fyller år. Då tänker jag lägga upp ett grattis-i-förskott-kapitel, ett grattis-på-födelsedagen-kapitel och ett grattis-i-efterskott-kapitel.

Skulle ni, medani väntar på kapitlen vilja ha en liten berättelse jag skrev till svanskan som handlar om hur det är att vara ungdom idag?


Det var en smart idé. Längtar till nästa kapitel och ser fram emot alla födelsadagskapitel.

Läs gärna Tårar från himlen :D <3 https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FDKQUpv8FRXQAAAAM%2Fhuh-rex.gif

17 mar, 2012 08:28

1 2 3 ... 7 8 9 ... 14 15 16

Forum > Fanfiction > Marodörernas år på Hogwarts

Du får inte svara på den här tråden.