Marodörernas år på Hogwarts
Forum > Fanfiction > Marodörernas år på Hogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Erica
Elev |
Jättebra, *ny läsare* men en sak trolldrycken heter Euphoria och en person heter Loreen? Var det en slump? o__O
11 mar, 2012 16:43 |
|
Borttagen
|
Undrar jag också...
11 mar, 2012 16:57 |
|
Hermia
Elev |
Nä, nä, nä, ingen slump! Loreen var min favorit i melodifestivalen så när hon vann fick hon och låten varsin roll i min ff.
Once a MADling, always a MADling 11 mar, 2012 19:43 |
|
Ginny.T
Elev |
superbra!
"We've all got both light, and dark inside of us. What matters, is the part we choose to act on." -Sirius Black 11 mar, 2012 22:46 |
|
Borttagen
|
Awesome!
12 mar, 2012 07:02 |
|
Borttagen
|
Asm!
Låt dem bli ihop! 12 mar, 2012 16:10 |
|
Professor McGonagall
Elev |
Jättebra!
Hufflepuff Regerar!!! Läs gärna min Fanfiction"Nu och för alltid" http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=12482&page=1#p615954 16 mar, 2012 17:47 |
|
Borttagen
|
Det finns inget negativt att säga om din ff!
16 mar, 2012 17:57 |
|
Hermia
Elev |
Okej, det kommer inte att komma något denna vecka och troligen inte heller nästa eftersom jag har planer på att ge er tre kapitel näst-nästa vecka då James, som är min fovvo-marodör, fyller år. Då tänker jag lägga upp ett grattis-i-förskott-kapitel, ett grattis-på-födelsedagen-kapitel och ett grattis-i-efterskott-kapitel.
Skulle ni, medani väntar på kapitlen vilja ha en liten berättelse jag skrev till svanskan som handlar om hur det är att vara ungdom idag? Once a MADling, always a MADling 17 mar, 2012 08:21 |
|
Mintygirl89
Elev |
Skrivet av Hermia: Okej, det kommer inte att komma något denna vecka och troligen inte heller nästa eftersom jag har planer på att ge er tre kapitel näst-nästa vecka då James, som är min fovvo-marodör, fyller år. Då tänker jag lägga upp ett grattis-i-förskott-kapitel, ett grattis-på-födelsedagen-kapitel och ett grattis-i-efterskott-kapitel. Skulle ni, medani väntar på kapitlen vilja ha en liten berättelse jag skrev till svanskan som handlar om hur det är att vara ungdom idag? Det var en smart idé. Läs gärna Tårar från himlen :D <3
17 mar, 2012 08:28 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen