Våra favorit repliker från HP!
Forum > Harry Potter > Våra favorit repliker från HP!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Quidditch
Elev |
Mina absoluta favoriter:
Harry: We've all got something Voldemort doesn't have. Ron: Yeah? Harry: Something worth fighting for. Dumbledore: Lily, after all this time? Snape: Always. Voldemort: Why do you live? Harry: Because i have something worth living for. OMG, jag älskar dem ♥ ![]()
27 dec, 2011 01:24 |
|
Levicorpus
Elev |
"Draco Malfoy, the amazing bouncing ferret", "I've never wanted any of you to die for me", "The dark lord will rise again. Throw us into Azkaban, we will wait", "You'll never know love, or friendship. And I feel sorry for you", "I've always wanted to use that spell" och "Morning"
28 dec, 2011 00:35
Detta inlägg ändrades senast 2011-12-28 kl. 01:23
|
|
Ida S
Lärare |
"Did what? Goodnight."
"we live together, and harry does all the cooking." 28 dec, 2011 00:41 |
|
Pygmepuffen
Elev |
28 dec, 2011 00:46 |
|
Killer Queen
Elev |
Har ingenaning! Kanske båda!
Jag tyckte det lät lite likt Percy när han sjunger, du kanske ska anfalla honom i duschen, Harry! - George.Weasley <3 28 dec, 2011 10:19 |
|
Pygmepuffen
Elev |
28 dec, 2011 10:41 |
|
arianasnape
Elev |
Skrivet av onlyoliviaa: Alla mina favoriter är typ redan skrivna, men 3 som jag gillar är : Severus- Look at me, you have your mothers eyes och Där din skatt är kommer också ditt hjärta att vara och "Harry- Ja " "Snape- Ja SIR " "Harry- Ni behöver inte kalla mig sir, proffesorn" Älskar den med! P.s Pygmepuffen: japp så klart är det båda! 28 dec, 2011 16:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av arianasnape: Skrivet av onlyoliviaa: Alla mina favoriter är typ redan skrivna, men 3 som jag gillar är : Severus- Look at me, you have your mothers eyes och Där din skatt är kommer också ditt hjärta att vara och "Harry- Ja " "Snape- Ja SIR " "Harry- Ni behöver inte kalla mig sir, proffesorn" Älskar den med! P.s Pygmepuffen: japp så klart är det båda! Den är fin♥ 28 dec, 2011 16:21 |
|
Savi
Elev |
Har mer tänkt på detta på senare tid, men är absolut ett av mina favorit quote:
"Working hard is important, but there's something that matters even mor; Believing in yourself." - Harry Potter ♥
28 dec, 2011 16:51 |
|
arianasnape
Elev |
Och i sissta filmen:
Snape:I Want them to step forward ....NOW! (Harry kliver fram) Harry:You seem to still have problems with security hed master! how dare you stand where he stood,tell them what happend taht night,tell them how you look him in the eyes, a man who trust it you, and kild him , tell them! man känner liksom bara aaaaaa om du bara viste hur det var!!!! jag blir nästan arg på harry alltså!! 29 dec, 2011 12:32 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen