HARRY POTTER SNACKET
Forum > Harry Potter > HARRY POTTER SNACKET
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
soratanaka
Elev |
Severus är en av de viktigaste, hur som haver.
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 13 jan, 2011 17:51 |
|
Salem
Lärare |
13 jan, 2011 17:53 |
|
ikka
Elev |
13 jan, 2011 19:14 |
|
soratanaka
Elev |
@Salem; Han nämns i alla fall 1956 gånger i böckerna och är över Voldemort på sina 1797 nämnda gånger, enligt detta spel: http://www.sporcle.com/games/GeoGod/allharrypotter. Jag hatar att jag bara fått 192 som högst, bara så ni vet! >:
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 13 jan, 2011 19:17 |
|
Husky
Elev |
XD
Himmelsk bra Annorlunda Rolig Riktigt bra Yaxley Problem hela tiden XD Olik oss Trolldom Trolleri ELEGANT Riktigt rolig '' Det är inte likheten som avgör, det är skillnaden'' tror jag dumbledor säger 13 jan, 2011 19:30 |
|
Borttagen
|
Severus Snape är utan tvekan en av de karaktärer som gör hela serien... Upplösningen när hans verkliga jag avslöjas är så fruktansvärt bra!
14 jan, 2011 11:38 |
|
Greyback
Elev |
Skrivet av Borttagen: Severus Snape är utan tvekan en av de karaktärer som gör hela serien... Upplösningen när hans verkliga jag avslöjas är så fruktansvärt bra! Jag undrar om J.K Rowling hade idén om Snapes riktiga jag som man får höra i sista boken redan när hon skrev första boken?
14 jan, 2011 16:27 |
|
you-know-who
Elev |
Skrivet av Greyback: Jag undrar om J.K Rowling hade idén om Snapes riktiga jag som man får höra i sista boken redan när hon skrev första boken? Spoiler: Tryck här för att visa! 14 jan, 2011 18:03 |
|
jan
Elev |
Skrivet av Cyachi: Klart Snape är en hjälte! Men han är inte den enda. Hoppas att han är med mer i nästa film, och att de förklarar så att alla fattar att han är "god". ja han är så bra skodis älska se honom Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
14 jan, 2011 18:35 |
|
Riddiculus
Elev |
Skrivet av soratanaka: spel: http://www.sporcle.com/games/GeoGod/allharrypotter. Jag hatar att jag bara fått 192 som högst, bara så ni vet! >: Pinsamt xd Fick bara 83 o..o Men Lockman fanns inte med :c 14 jan, 2011 19:21 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen