Bandomsminnen
Forum > Off Topic > Bandomsminnen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Borttagen: ANKI OCH PYTTE IN MY ♥ Jag älskar Anki Jag känner en kille som började gråta när han fick klart för sig att Anki var en docka. Då gick han i tvåan...xD Jaha. 8 dec, 2011 20:46 |
|
scarhead
Lärare |
en gång när det haglade och min familj åkte hem från stranden (det var bilkö) så var jag så rädd för åska och att det sen haglade, att jag sa ''jag är för ung för att dö'' ♥ det blev ett gapskratt för dom andra xd
8 dec, 2011 21:00 |
|
Borttagen
|
när jag var liten trodde jag att åska var en stor jätte av sten som gick runt och slog ner en masa träd med sina bara händer! haha
8 dec, 2011 21:03 |
|
J00KERN
Elev |
8 dec, 2011 21:37 |
|
Borttagen
|
Ingen som gillade detta? :
http://www.youtube.com/watch?v=CJSmXZVqDFI EDIT: Kommer upp en såndär skriktant i slutet, don't know why. 8 dec, 2011 21:39 |
|
luckyBella
Elev |
Skrivet av Borttagen: Inte okej asså...xO Jo, men jag typ älskade det programmet satt alltid och sjöng med i introt Ingen som gillade detta? : http://www.youtube.com/watch?v=CJSmXZVqDFI EDIT: Kommer upp en såndär skriktant i slutet, don't know why.
8 dec, 2011 21:42 |
|
Borttagen
|
Arthur ♥
Undrar bara vad han är för slags djur, haha 8 dec, 2011 21:43 |
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Arthur ♥ Undrar bara vad han är för slags djur, haha Jag kallar honom en apbjörn ♥
8 dec, 2011 21:45 |
|
Quidditch
Elev |
8 dec, 2011 22:11 |
|
J00KERN
Elev |
8 dec, 2011 22:56 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen