Passar Fred och George i 'långt' hår? (4:an)
Forum > Harry Potter > Passar Fred och George i 'långt' hår? (4:an)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
confundo
Elev |
5 dec, 2011 16:59 |
|
Boba
Elev |
Ja, de passar i det mesta...
5 dec, 2011 17:03 |
|
Killer Queen
Elev |
Skrivet av Miss.Rowena: Enligt mig, JA. owo Dom e ju snygga hur som helst, men ja dom passar i långt hår ;3 Jag tyckte det lät lite likt Percy när han sjunger, du kanske ska anfalla honom i duschen, Harry! - George.Weasley <3 5 dec, 2011 17:31 |
|
HP.LP
Elev |
Helt okej,gillar det
Tom Marvolo Riddle Turns to: I am Lord Voldemort 5 dec, 2011 20:23 |
|
Quidditch
Elev |
5 dec, 2011 21:16 |
|
Borttagen
|
jag tycker dom är uber söta vilket som :d
5 dec, 2011 22:01 |
|
Tonks<3
Elev |
6 dec, 2011 15:05 |
|
jolle963
Elev |
Det gör dom INTE
6 dec, 2011 15:07 |
|
NicholasPotter
Elev |
Älskar deras frisyr i 4:an, dom borde ha det hela tiden!
"A sloth is never late, nor is he early. He arrives precisely when he means to." 6 dec, 2011 15:22 |
|
prongs
Elev |
neee isch! inte långt
PRONGS RODE AGAIN LAST NIGHT | ♥ jeffrey, king of my heart ♥ 6 dec, 2011 15:23 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen