Gymnasiemässan i Älvsjö.
Forum > Off Topic > Gymnasiemässan i Älvsjö.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
^Mhm ska på deras öppet hus.
24 nov, 2011 16:46 |
|
Hotissue
Elev |
Skrivet av Borttagen: ^Samhälles med beteendesinriktning Ska på Öppet Hus till Ross Tensta gymnasiet med min mamma. Hon gick där förut o__O I'LL BE EXPECTING YOU...
http://loca.blo.gg/ || PotionSnitch169@Pottermore
24 nov, 2011 17:13 |
|
Borttagen
|
^JAG LOVAR ATT JAG KOMMER :3
24 nov, 2011 17:14 |
|
The Noble Lion
Elev |
Jag har tre stycken (kanske fyra) gymnasium som jag skulle kunna gå i, men tänk om man inte blir antagen till någon av dem, vad händer då? O:
24 nov, 2011 17:54 |
|
Enchanted
Elev |
Det var sjukt kul! Jag var bara där en timme och hann bara med 4 gymnasium :O
24 nov, 2011 18:03 |
|
Borttagen
|
Jag och min klass ska dit imorgon, runt typ 10:00 ungefär tror jag. :3
24 nov, 2011 18:32 |
|
Somnium
Elev |
Jag har världens beslutsångest över gymnasiet nu. O_O
Jag vill gå på Internationella Engelska på Södermalm, med inriktning på Social Studies. Men jag vill också gå på Djurgymnasiet i Säbyholm med inriktning på hundar, för då är chansen att jag kan få en hund väldigt stor då man får ha med hunden i skolan varje dag. Och mitt intresse för hundar är väldigt stort, det är något jag älskar. De två är väll de jag har mest ångest över. Annars skulle Värmdögymnasium, Cybergymnasiet eller psykologiska gymnasiet inte sitta helt fel det heller.... Gah, VARFÖR ska det finnas så många skolor??</3 http://slytherinunicorn.tumblr.com/
24 nov, 2011 18:58 |
|
Borttagen
|
Hittade jättemånga gymnasium som verkade vara bra, men kan inte bestämma mig... Går dock i åttan, så har ganska länge på att bestämma mig. :3
Men just nu är Wendela Hebbe, Xenter och John Bauer mina favoriter. 25 nov, 2011 21:35 |
|
Hotissue
Elev |
Någon som var där idag? (Jag var där igen..) Det blev värsta bråket hela vägen ner till busstationen strax innan dom stängde
Polisen kom visserligen efter några minuter bara, men ändå... Tycker att det var konstigt att det började vid mässan när det fanns så mycket vakter och poliser där redan.
http://loca.blo.gg/ || PotionSnitch169@Pottermore
25 nov, 2011 22:04 |
|
Borttagen
|
^Omg :o Fyfan vad läskigt.
25 nov, 2011 22:08 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen