Konstiga matvanor!
Forum > Off Topic > Konstiga matvanor!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
aggsih
Elev |
Jag måste alltid slänga sista tuggan på hamburgaren.
kan inte äta hela. Och jag kan inte dricka upp ett helt glas med dricka, måste spara lite på botten :c Hahah ååh You'd have to walk a thousand miles in my shoes just to see what it's like to be me. - Eminem 20 nov, 2011 00:33 |
|
expelliarmus
Elev |
Alltså, smörgåsrån med senap på!! Åt till frukost imorse ♥
& det bästa med julen är att man får äta knäckemacka med julskinka och senap på... MUMMAAAA
20 nov, 2011 00:34 |
|
Enchanted
Elev |
Jag älskar att äta okokta makaroner o.o
"Och förövrigt anser jag att Gryffindor kickar de andra elevhemmens små rumpor" 20 nov, 2011 00:35 |
|
Borttagen
|
^
Hell no. Jag åt bröd med choklad på idag ♥ 20 nov, 2011 00:36 |
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av Enchanted: Jag älskar att äta okokta makaroner o.o Har du testat att äta kokta makaroner som sen har stelnat igen!?!? DET ÄR GOOOOOTTTIGOTTGOTT
20 nov, 2011 00:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av expelliarmus: Skrivet av Enchanted: Jag älskar att äta okokta makaroner o.o Har du testat att äta kokta makaroner som sen har stelnat igen!?!? DET ÄR GOOOOOTTTIGOTTGOTT Åt några som hade fastnat i kastrullen i förrgår, det är otroligt gott!! 20 nov, 2011 00:37 |
|
Borttagen
|
Jag äter rått kött just nu.
20 nov, 2011 00:38 |
|
baramin
Elev |
Oki, vet att jag sa att jag typ inte äter något konstigt, men blev inspirerad. Okokt ris, pasta och nudlar är bäst. : D
(Och förövrigt anser jag att Gryffindor kickar de andra elevhemmens små rumpor) she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 20 nov, 2011 00:38 |
|
Enchanted
Elev |
Skrivet av expelliarmus: Skrivet av Enchanted: Jag älskar att äta okokta makaroner o.o Har du testat att äta kokta makaroner som sen har stelnat igen!?!? DET ÄR GOOOOOTTTIGOTTGOTT YES I HAVE!! Det är så sjuuukt göttis "Och förövrigt anser jag att Gryffindor kickar de andra elevhemmens små rumpor" 20 nov, 2011 00:40 |
|
lillamymin
Elev |
Graalh. Jag har aldrig förr stött på någon som också äter okokta makaroner. Jag brukar äta det som andra äter godis. Satt en gång på en sju timmar lång bussresa och år okokta makaroner hela vägen.
Annars har jag en kärlek till äppelmos till typ allting. Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 20 nov, 2011 00:42 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen