Solstorm ''planerad'' att inträffa runt 2012-2013
Forum > Off Topic > Solstorm ''planerad'' att inträffa runt 2012-2013
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
13 nov, 2011 19:10 |
|
adliitam
Elev |
13 nov, 2011 19:16 |
|
Borttagen
|
13 nov, 2011 19:23 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Jag tycker det är häftigt!
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 13 nov, 2011 19:38 |
|
Blaire
Elev |
Jaha , tydligen är allt farlig för oss nu för tiden.
Mascara till matförpackningar. Gash , kan dem inte säga några glada nyheter för guds skull?! Urk , tror inte på att det kommer bli så farligt som NASA säger.
Heter Rainholly9 i pottermore
13 nov, 2011 19:48 |
|
Borttagen
|
Usch, känner mig alltid väldigt illa till mods när jag får höra sånt.
13 nov, 2011 19:52 |
|
Borttagen
|
2013 ska jag se på 2012 och skratta. 13 nov, 2011 21:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: 2013 ska jag se på 2012 och skratta. det är ju roligt att vissa miljö-personer (kommer inte ihåg vad de heter just nu, mobba inte det D: ) säger att det kommer bli värst under 2013- att miljön kommer att förändras och så vidare. så jag vet inte om du kommer skratta så länge om det blir massa tsunamis och jordbävningar 13 nov, 2011 21:18 |
|
Blaire
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: 2013 ska jag se på 2012 och skratta. det är ju roligt att vissa miljö-personer (kommer inte ihåg vad de heter just nu, mobba inte det D: ) säger att det kommer bli värst under 2013- att miljön kommer att förändras och så vidare. så jag vet inte om du kommer skratta så länge om det blir massa tsunamis och jordbävningar Sånt händer hela tiden. Vad är skillnaden om det händer nu från förra gången?
Heter Rainholly9 i pottermore
13 nov, 2011 21:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Blaire: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: 2013 ska jag se på 2012 och skratta. det är ju roligt att vissa miljö-personer (kommer inte ihåg vad de heter just nu, mobba inte det D: ) säger att det kommer bli värst under 2013- att miljön kommer att förändras och så vidare. så jag vet inte om du kommer skratta så länge om det blir massa tsunamis och jordbävningar Sånt händer hela tiden. Vad är skillnaden om det händer nu från förra gången? över hela jorden, och kraftigare kanske ? 13 nov, 2011 21:30 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen