Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

LeakyCon 2012

Forum > Harry Potter > LeakyCon 2012

1 2 3 ... 7 8 9
Användare Inlägg
Kintsugi
Prefekt

Avatar


Skrivet av Linny:
Kintsugi OOOoooOMmg om du åker kommer det ju finnas någon jag träffat förut där (förutom hatp............)!!!! Det vore FETT


men aaaah nu blev jag lite pepp faktiskt! ...fast jag vet inte om jag ids prioritera det här tyvärr Vill till London och spara så mycket som möjligt.... och så är jag så himla dålig på att planera inför sådana där resor - usa skrämmer mig lite höhöhö.. och ska man försöka få tag i någon annan polare som vill dela hotellrum eller skall man vara galen och åka själv? öööööhhhhh...

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

1 apr, 2012 12:20

Solkatten
Elev

Avatar


ÅH, JAG VILL TILL LEAKYCON! ;_;

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

1 apr, 2012 14:42

Linny
Elev

Avatar


Skrivet av Kintsugi:
Skrivet av Linny:
Kintsugi OOOoooOMmg om du åker kommer det ju finnas någon jag träffat förut där (förutom hatp............)!!!! Det vore FETT


men aaaah nu blev jag lite pepp faktiskt! ...fast jag vet inte om jag ids prioritera det här tyvärr Vill till London och spara så mycket som möjligt.... och så är jag så himla dålig på att planera inför sådana där resor - usa skrämmer mig lite höhöhö.. och ska man försöka få tag i någon annan polare som vill dela hotellrum eller skall man vara galen och åka själv? öööööhhhhh...


Hahah jag är störd och åker ensam. Men det känns pepp! > Och klart du måste åka till London åh ska du på the studio tour då??

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m2hzadlFUL1r5zq6ao2_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F27.media.tumblr.com%2Ftumblr_lix2tkebyD1qhexbfo1_500.gif

1 apr, 2012 20:00

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Skrivet av Linny:
Skrivet av Kintsugi:
Skrivet av Linny:
Kintsugi OOOoooOMmg om du åker kommer det ju finnas någon jag träffat förut där (förutom hatp............)!!!! Det vore FETT


men aaaah nu blev jag lite pepp faktiskt! ...fast jag vet inte om jag ids prioritera det här tyvärr Vill till London och spara så mycket som möjligt.... och så är jag så himla dålig på att planera inför sådana där resor - usa skrämmer mig lite höhöhö.. och ska man försöka få tag i någon annan polare som vill dela hotellrum eller skall man vara galen och åka själv? öööööhhhhh...


Hahah jag är störd och åker ensam. Men det känns pepp! > Och klart du måste åka till London åh ska du på the studio tour då??


Det är huvudsyftet med en Londonresa i så fall. Har inte orkat lägga kraft på det hittills och vet faktiskt inte hur pass bokat det kan ha blivit för de närmsta månaderna men håller tummarna ^^ och så kan jag passa på att mata ett par, tre musikaler samt umgås med Sandra dessutom

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

1 apr, 2012 23:06

ikka
Elev

Avatar


Åh, jag ska börja spara sjuukt mycket pengar & göra något riktigt fett nästa sommar när jag fyllt 18! Antinge LeakyCon (om det blir något), The Wizarding World of Harry Potter, eller kanske "bara" tågluffa till England och besöka lite mysiga HP-ställen.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F19dcb2fe90f3aa814537f77f66dea001%2Ftumblr_mr067yYzlQ1r07ig3o9_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F55f2b5931c1e0c49ff0bb498524f8691%2Ftumblr_mndea9371B1rvv3l2o9_500.gif[img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97

2 apr, 2012 10:25

Li
Biträdande rektor

Avatar


KÄNNS SÅ KONSTIGT ATT INTE ÅKA PÅ LEAKYCON

without something there is no nothing

2 apr, 2012 10:34

Borttagen

Avatar


Ah, önska jag kunde åka dit men det kostar nog skitmycket. VILL DIT!!!!
_____________________________________________
Pigfarts is real!

2 apr, 2012 15:13

Solkatten
Elev

Avatar


Jag tror inte inträdet kostar så mycket men resan.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

8 maj, 2012 16:46

TheHeirOfSlytherin
Elev

Avatar


Coolt! men jag kommer aldrig få lov att åka

by my heel, i care not

8 maj, 2012 16:54

MystiqueRed
Elev

Avatar


JAG VAR I USA NÄR LEAKYCON SKEDDE! JAG GRÄT AV GLÄDJE NÄR JAG FÖRST INSÅG ATT JAG FAKTISKT SKULLE VARA PÅ ANDRA SIDAN JORDEN SAMTIDIGT. MEN TYVÄRR SÅ SKULLE JAG TILL LA MED MIN KOMPIS SOM ABOSLUT INTE KUNDE TÄNKA SIG ATT ÅKA DIT FÖR MIN SKULL.. FML?

21 maj, 2012 16:16

1 2 3 ... 7 8 9

Forum > Harry Potter > LeakyCon 2012

Du får inte svara på den här tråden.