LeakyCon 2012
Forum > Harry Potter > LeakyCon 2012
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Linny: Kintsugi OOOoooOMmg om du åker kommer det ju finnas någon jag träffat förut där (förutom hatp............)!!!! Det vore FETT men aaaah nu blev jag lite pepp faktiskt! ...fast jag vet inte om jag ids prioritera det här tyvärr ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 1 apr, 2012 12:20 |
|
Solkatten
Elev |
ÅH, JAG VILL TILL LEAKYCON! ;_;
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 apr, 2012 14:42 |
|
Linny
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Linny: Kintsugi OOOoooOMmg om du åker kommer det ju finnas någon jag träffat förut där (förutom hatp............)!!!! Det vore FETT men aaaah nu blev jag lite pepp faktiskt! ...fast jag vet inte om jag ids prioritera det här tyvärr Hahah jag är störd och åker ensam. Men det känns pepp! >
1 apr, 2012 20:00 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Linny: Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Linny: Kintsugi OOOoooOMmg om du åker kommer det ju finnas någon jag träffat förut där (förutom hatp............)!!!! Det vore FETT men aaaah nu blev jag lite pepp faktiskt! ...fast jag vet inte om jag ids prioritera det här tyvärr Hahah jag är störd och åker ensam. Men det känns pepp! > Det är huvudsyftet med en Londonresa i så fall. Har inte orkat lägga kraft på det hittills och vet faktiskt inte hur pass bokat det kan ha blivit för de närmsta månaderna men håller tummarna ^^ och så kan jag passa på att mata ett par, tre musikaler samt umgås med Sandra dessutom ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 1 apr, 2012 23:06 |
|
ikka
Elev |
Åh, jag ska börja spara sjuukt mycket pengar & göra något riktigt fett nästa sommar när jag fyllt 18! Antinge LeakyCon (om det blir något), The Wizarding World of Harry Potter, eller kanske "bara" tågluffa till England och besöka lite mysiga HP-ställen.
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
2 apr, 2012 10:25 |
|
Li
Biträdande rektor |
KÄNNS SÅ KONSTIGT ATT INTE ÅKA PÅ LEAKYCON
without something there is no nothing 2 apr, 2012 10:34 |
|
Borttagen
|
Ah, önska jag kunde åka dit men det kostar nog skitmycket.
_____________________________________________ Pigfarts is real! 2 apr, 2012 15:13 |
|
Solkatten
Elev |
Jag tror inte inträdet kostar så mycket men resan.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 8 maj, 2012 16:46 |
|
TheHeirOfSlytherin
Elev |
Coolt!
by my heel, i care not 8 maj, 2012 16:54 |
|
MystiqueRed
Elev |
JAG VAR I USA NÄR LEAKYCON SKEDDE! JAG GRÄT AV GLÄDJE NÄR JAG FÖRST INSÅG ATT JAG FAKTISKT SKULLE VARA PÅ ANDRA SIDAN JORDEN SAMTIDIGT. MEN TYVÄRR SÅ SKULLE JAG TILL LA MED MIN KOMPIS SOM ABOSLUT INTE KUNDE TÄNKA SIG ATT ÅKA DIT FÖR MIN SKULL.. FML?
21 maj, 2012 16:16 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen