Sorteringshatten
Forum > Harry Potter > Sorteringshatten
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Slytherin, men om inte det så tror jag att jag skulle hamna i Ravenclaw.
24 dec, 2011 11:17 |
|
Lilla ugglan piggelin
Elev |
Hufflepuff eller Rawenclaw! Gryffindor är jag för feg för och Slytherin passar jag inte i!
“I’m on a roller coaster that only goes up, my friend.” - Augustus Waters (The fault in our stars) 24 dec, 2011 11:23 |
|
Borttagen
|
Jag har funderat rätt länge på det här och jag tror jag skulle passa väldigt bra i alla elevhem.. Men jag tror att det bästa är Gryffindor faktiskt... ♥
Jag är nog ungefär 47% Gryffindor, 15% Ravenclaw, 20% Slytherin och 18% Hufflepuff (= Höhö ;D 24 dec, 2011 11:27 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
24 dec, 2011 11:28 |
|
CarolineLovegood
Elev |
Ravenclaw tror jag!
24 dec, 2011 11:30 |
|
Emme Lestrange
Elev |
Helt klart Slytherin.
24 dec, 2011 11:31 |
|
Freja
Elev |
Helt klart!
Ravenclaw! Everything is Dramione and nothing hurts. 24 dec, 2011 18:03 |
|
moii
Elev |
Tror verkligen jag hade blivit en Slytherinare. Och om inte det, en Ravenclaware c:
~Min tumblr~ Klicka HÄÄR för att se min och min kompis HP-parodi! 24 dec, 2011 18:15 |
|
confundo
Elev |
Enligt Mugglis är jag i Gryffindor, men i verkligheten skulle jag nog hamna i Ravenclaw tyvärr. Har inget emot Ravenclaw, gillar dock Gryffindor mer bara.
![]()
24 dec, 2011 18:19 |
|
Miu
Elev |
Gryffindor eller Hufflepuff.
Love Harry, love.. 24 dec, 2011 21:27 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen