En mugglisberättelse (SV)
Forum > Fanfiction > En mugglisberättelse (SV)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jättebra! Om du behöver någon från Gryffindor så ställer jag gärna upp
4 nov, 2011 23:45 |
|
Sovsvampen
Elev |
5 nov, 2011 00:02 |
|
Borttagen
|
Hahaha, GUD vad bra ♥
Jag dricker polyjuice-elixir där också! 5 nov, 2011 00:42 |
|
Twix
Elev |
Superbra! ^^
Jag skulle jättegärna vilja vara med om jag får! Förresten skulle jag kunna härma att ta roller från frivilliga medlemmar? Jag kommer inte ha samma story! 5 nov, 2011 01:10 |
|
Alice...
Elev |
5 nov, 2011 11:21 |
|
Bombarda
Elev |
hahahhhahahaha asså detta är för bra !
Ps jag älskar att jag fått en ny användare, men jag är lite osmart också hehe^^ Kärlek till alla! 5 nov, 2011 12:08 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Jag tror att jag har lyckats skriva upp alla nu. Det kan dröja lite innan alla kommer med i berättelsen, eftersom det nu är totalt 19 personer. Inte det lättaste att nämna i ett kapitel...
Skrivet av Twix: Superbra! ^^ Jag skulle jättegärna vilja vara med om jag får! Förresten skulle jag kunna härma att ta roller från frivilliga medlemmar? Jag kommer inte ha samma story! Självklart får du låna idén. Bara du inte skriver av storyn. Kan jag få reservera en roll? Skrivet av Bombarda: hahahhhahahaha asså detta är för bra ! Ps jag älskar att jag fått en ny användare, men jag är lite osmart också hehe^^ Tack. Menar du rollfiguren, så skulle jag inte kalla den "lite osmart". Jag skulle vilja påstå att det är en fullständig idiot. Mikay blev ju misstänksam direkt. Men vad hon kom på får man tyvärr inte veta än. Tack för din idé föresten. Den kommer väl till pass nu. Ni behöver inte fråga om ni får hoppa in. Jag tar med alla som ber om det i min lista, men det kan dröja innan man dyker upp. Jag slutar inte att ta in karaktärer förrän hela ff:en är slut, även om det inte är säkert att alla kommer dyka upp. --------------------------------------------- Lilla ugglan piggelin hade inte varit inloggad på ett tag. Hon hade hittat tråden om de "stulna" poängen direkt när hon tittade i forumet efter sitt ett år långa uppehåll. Hon måste erkänna att det var en smula pinsamt. Det var inte avslöjat där vem det var, men den personen var en skamfläck på hufflepuffs ärliga historia. Hon kontaktade sin gryffindor-kompis Kevin Remin. Hon skrev och frågade vad han visste om det som hade hänt. Han måste ha varit inloggad, för svaret kom nästan direkt. Hej! Det var ett teg sedan du skrev sist. Jag kan inte så många av detaljerna i stölden. Det är bara ett fåtal som verkligen vet vad som hände. Det jag vet säkert är att det försvann 200 poäng från oss för ett tag sedan. Staff har kollat upp vem det var, och raderat användaren. Det går massor av konstiga rykten i vårat sällskapsrum just nu. De säger att någon som hette Bombarda hade skickat ett hotmail till en annan användare, efter att ha fått reda på att hon kunde hacka hemsidor. Fast man kan ju aldrig veta vad som är sant och inte. Det låter inte särskilt rimligt om du frågar mig. //Kevin Remin Kevin Remin hade inte riktigt tänkt på vad han skrev. Han hade gjort en snabb sammanfattning av det han visste, men tankarna hade vandrat iväg åt ett annat håll. Han hade växlat lite mugglepost med en användare i Slytherin. Han kunde inte sluta tänka på henne. Världens underbaraste EbbaSofiaSusanna. Mera? 5 nov, 2011 17:39
Detta inlägg ändrades senast 2011-11- 5 kl. 18:32
|
|
Twix
Elev |
Jättebra! ^^
Och tack för att jag får låna idén, kommer inte skriva av din story! Och visst kan du få en roll i den 5 nov, 2011 17:49 |
|
mine
Elev |
5 nov, 2011 17:52 |
|
Tonkss
Elev |
5 nov, 2011 18:28 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen