Bild på dig själv!
Forum > Off Topic > Bild på dig själv!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
23 sep, 2012 17:06 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Borttagen: ![]() en av de få dagar mitt självlockiga hår såg ut som jag ville, men annars ser jag ut som en konstig blek sak åh fin du är! du passar så otroligt bra i glasögon!
23 sep, 2012 17:22 |
|
Borttagen
|
24 sep, 2012 10:52 |
|
Incendio
Elev |
24 sep, 2012 17:09 |
|
Borttagen
|
ughhh varför är du så fin?? 24 sep, 2012 17:15 |
|
Ginny00
Elev |
Hade tänkt lägga upp en bild.. men har visst tappat bort kamerasladden..
24 sep, 2012 17:15 |
|
Neeyum
Elev |
varför är DU så fin?♥ 24 sep, 2012 17:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Pixie: Skrivet av Borttagen: ![]() en av de få dagar mitt självlockiga hår såg ut som jag ville, men annars ser jag ut som en konstig blek sak åh fin du är! du passar så otroligt bra i glasögon! Tack ♥ Hehe, har hört det ^-^ 24 sep, 2012 20:09 |
|
Ginny00
Elev |
25 sep, 2012 20:27 |
|
HannaPanna
Elev |
25 sep, 2012 21:18 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen