Du märker att du är HP-skadad när...
Forum > Harry Potter > Du märker att du är HP-skadad när...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Dessutom fick jag åka till proteckleninen i malmö. jag fick ha en standard protec med ett litet hål som stack ut och sen sprutade de in en spygrön gegga och så fick ja ha det så i tio minuter. sen tog de ut den. sen efter några veckor så fick jag komma. då målade de den i exakt samma blå färg som mitt andra. sen hjälpte de mig att sätta i den första gången.Skrivet av Borttagen: Ja! jag vet mennjag kallar det för mitt monsteröga! Nu hoppar jag in här och säger att det är en ögonprotes! men den riktiga anledningen var för att töja ut min ögonhåla och göra så att det såg lite normalt ut. annars ser det ut som ett vanligt öga fast som om man har hällt lite mjölk på det. 16 maj, 2015 20:50 |
|
Evreka
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Ja! jag vet mennjag kallar det för mitt monsteröga! Nu hoppar jag in här och säger att det är en ögonprotes! Ett passande namn! Roa er med HP Puzzles på: Try & Trix (Engelska) 16 maj, 2015 20:58 |
|
Borttagen
|
Jag hör allt och det som pratar med mig tolkar jag som hp prat, ganska bra enligt mig
18 maj, 2015 20:17 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
De säger ju att i HP så beskrivs DH märket som en triangel med ett öga i. det konstiga är att jag i mitt friska öga (det som inte är så allvarligt) har en gråstarr som är formad som en triangel med spetsen nedåt. alltså istället för en triangel med ett öga i så har jag ett öga med en triangel i.
18 maj, 2015 21:08 |
|
juliakz
Elev |
Jag är nog inte HP-skadad längre
19 maj, 2015 13:54 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Men du kommer väl vara kvar på Mugglis? För Mugglis är ju så mycket mer än HP. T.ex Den Klubbiga Klubben/DKK
19 maj, 2015 16:22 |
|
juliakz
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Men du kommer väl vara kvar på Mugglis? För Mugglis är ju så mycket mer än HP. T.ex Den Klubbiga Klubben/DKK Självklart! Jag har nästan precis kommit hit 19 maj, 2015 17:59 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av juliakz: Jaha okej!Skrivet av GinnyHermionePotter: Men du kommer väl vara kvar på Mugglis? För Mugglis är ju så mycket mer än HP. T.ex Den Klubbiga Klubben/DKK Självklart! Jag har nästan precis kommit hit 19 maj, 2015 18:22 |
|
smörbyttan
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: De säger ju att i HP så beskrivs DH märket som en triangel med ett öga i. det konstiga är att jag i mitt friska öga (det som inte är så allvarligt) har en gråstarr som är formad som en triangel med spetsen nedåt. alltså istället för en triangel med ett öga i så har jag ett öga med en triangel i. Coolt! Fast jobbigt
19 maj, 2015 18:41 |
|
Corazon
Elev |
Jag skriver om Connecticut i ett geografiarbete och deras guvernör heter Dan Malloy. Gissa vad jag läste; jo Dan Malfoy XD Jag blev jätteglad då jag såg det tills jag upptäckte mitt fel.
19 maj, 2015 19:22 |
Forum > Harry Potter > Du märker att du är HP-skadad när...
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen