Bild på dig själv!
Forum > Off Topic > Bild på dig själv!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
kinshaw
Elev |
19 sep, 2012 23:13 |
|
LiquidLuck
Elev |
20 sep, 2012 18:13 |
|
LoonyMe
Elev |
20 sep, 2012 18:42 |
|
96hpevanescence
Elev |
Tagen i augusti
![]() Så här ser man då ut med linser Väldigt osminkad, men det är ju knappt någon som har smink på sommaren ;D Och mycket spännande frisyr tycker jag ;D
20 sep, 2012 19:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av 96hpevanescence: Tagen i augusti ![]() Så här ser man då ut med linser Väldigt osminkad, men det är ju knappt någon som har smink på sommaren ;D Och mycket spännande frisyr tycker jag ;D Äsch, man måste väl inte sminka sig om man inte har lust. Folk brukar vara fina ändå 20 sep, 2012 20:59 |
|
Borttagen
|
20 sep, 2012 21:02 |
|
Borttagen
|
Tack så mycket PansyParkinson♥! Åh, man blir så glad när någon ger en komplimang helt plötsligt.
20 sep, 2012 21:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Tack så mycket PansyParkinson♥! Åh, man blir så glad när någon ger en komplimang helt plötsligt. Jao, men asså, du har sjukt fina ögon, näsa, mun, kropp och ja, hela du är skitfin ♥ 20 sep, 2012 21:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Tack så mycket PansyParkinson♥! Åh, man blir så glad när någon ger en komplimang helt plötsligt. Jao, men asså, du har sjukt fina ögon, näsa, mun, kropp och ja, hela du är skitfin ♥ Waaaaaah, jag vet inte vart jag ska ta vägen.... *rodnar* Tack söta du! 20 sep, 2012 21:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Tack så mycket PansyParkinson♥! Åh, man blir så glad när någon ger en komplimang helt plötsligt. Jao, men asså, du har sjukt fina ögon, näsa, mun, kropp och ja, hela du är skitfin ♥ Waaaaaah, jag vet inte vart jag ska ta vägen.... *rodnar* Tack söta du! Thank you for being awesome :' 20 sep, 2012 21:15 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen