Rollspel [Privat Mily & J_J]
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel [Privat Mily & J_J]
|
Borttagen
|
Katarina log "ses"Sa hon och började tyst gå iväg för hon skulle ta ett annat håll.
14 mar, 2015 07:13
|
|
Borttagen
|
Edvin gick hem han kom in genom dörren hans bröder såg nyfiket på honom.
" Blev det någon kyss??" Frågade Erick
" Eh " sa Edvin
" Kom igen berätta " sa Emil ivrigt. Båda var där på besök i några dagar.
14 mar, 2015 11:00
|
|
Borttagen
|
KAtarina kom hem och gick tyst ohc satt sig och ritar igen.
Sara suckar och höll på medm obilen lite grann
14 mar, 2015 14:04
|
|
Borttagen
|
" Kom igen berätta " sa Emil och Erick i kör
" Eh " sa Edvin nervöst
14 mar, 2015 14:07
|
|
Borttagen
|
Sara och Alcie hade tvingat killarna ha lite bröder tid så de hade invaderat Erick och Saras hus med sitt och satt nu och pratade lite men skrev lite på mobilen med
14 mar, 2015 14:09
|
|
Borttagen
|
Edvin smög in på sitt rum och låste
" Du kom ut " sa Emil
" Vi kommer inte ge oss " sa Erick
14 mar, 2015 14:50
|
|
Borttagen
|
Sara och Alice skrattar nu då de kollar på en rolig video
14 mar, 2015 14:51
|
|
Borttagen
|
" Kom igen Edvin du kan inte gömma dig för evigt " sa Emil
" Nej " sa Edvin
" Jo " sa Erick envist
14 mar, 2015 15:00
|
|
Borttagen
|
Sara skrev itll erick *Hur har det gått för Edvin på dejten?? ♥* skickar hon nu och log
14 mar, 2015 20:03
|
|
Borttagen
|
" Han vägrar berätta något envis bror man har " skickade Erick.
" Du kan inte stanna där för alltid " sa Emil
" jag kommer inte svara på era frågor " sa Edvin
" För eller senare kommer du göra det " sa Erick
15 mar, 2015 22:40
|
Du får inte svara på den här tråden.