Bild på dig själv!
Forum > Off Topic > Bild på dig själv!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pixie
Elev |
16 sep, 2012 17:37 |
|
Fenrir
Elev |
16 sep, 2012 17:56 |
|
whirlwinds
Elev |
17 sep, 2012 18:09 |
|
Borttagen
|
<-------- profilbild
17 sep, 2012 18:10 |
|
LunaLovegood1
Elev |
17 sep, 2012 18:12 |
|
Ginny00
Elev |
alltså LunaLovegood1 seriously, du är vacker och lägg av med att kritisera ditt utseende. Genast.
(you didn't do it now but i know you) 17 sep, 2012 18:25 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Ginny00: alltså LunaLovegood1 seriously, du är vacker och lägg av med att kritisera ditt utseende. Genast. (you didn't do it now but i know you) Jag försökte faktiskt att tycka om det men... Aja, tack ♥
17 sep, 2012 18:44 |
|
ginnyw123
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Titta på den där lilla bilden till vänster om denna kommentar så vet ni hur jag ser ut Åh du är jättesöt!♥
17 sep, 2012 18:46 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av ginnyw123: Skrivet av LunaLovegood1: Titta på den där lilla bilden till vänster om denna kommentar så vet ni hur jag ser ut Åh du är jättesöt!♥ Du är ♥ Det var jättekul att prata med dig, fast jag är skum vettu xD ♥
17 sep, 2012 18:47 |
|
ginnyw123
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av ginnyw123: Skrivet av LunaLovegood1: Titta på den där lilla bilden till vänster om denna kommentar så vet ni hur jag ser ut Åh du är jättesöt!♥ Du är ♥ Det var jättekul att prata med dig, fast jag är skum vettu xD ♥ Det var kul att prata med dig och Hanna med, och du är inte alls skum hördu♥
17 sep, 2012 18:49 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen