One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
kinshaw
Elev |
2 nov, 2012 10:37 |
|
Shaunee
Elev |
Skrivet av kinshaw: Väntade en halvtimme, och när det blev min tur så var biljetterna slut. SJÄLVKLART.... De verkar inte vara slut på ticnet 2 nov, 2012 10:40 |
|
Li
Biträdande rektor |
Skrivet av Shaunee: Skrivet av kinshaw: Väntade en halvtimme, och när det blev min tur så var biljetterna slut. SJÄLVKLART.... De verkar inte vara slut på ticnet Joo, de är slut without something there is no nothing 2 nov, 2012 10:41 |
|
LouGreen
Elev |
Hittade två troll samtidigt på denna tråd, hann bara ett...
2 nov, 2012 10:41 |
|
IamAK
Elev |
Skrivet av Li: Skrivet av Shaunee: Skrivet av kinshaw: Väntade en halvtimme, och när det blev min tur så var biljetterna slut. SJÄLVKLART.... De verkar inte vara slut på ticnet Joo, de är slut det är inte helt säkert att det är slut. eller det är det kanske nu, men när jag försökte köpa stod det också att det var slut hur mycket vi än försökte men tillslut funkade det ändå och vi fick tag på två platser... ganska dåliga platser då men ja. 2 nov, 2012 10:44
Detta inlägg ändrades senast 2012-11- 2 kl. 11:01
|
|
Shaunee
Elev |
Skrivet av Li: Skrivet av Shaunee: Skrivet av kinshaw: Väntade en halvtimme, och när det blev min tur så var biljetterna slut. SJÄLVKLART.... De verkar inte vara slut på ticnet Joo, de är slut När jag går in och "Bokar" står det: Dina biljetter är preliminärbokade! Härifrån tar det bara några minuter att slutföra din bokning. och om jag trycker på fortsätt: Biljetter 1 X One Direction 2013-05-08 19:30 590.00 SEK SektionENTRE A LÄKTARE 1-SEKTION 109 VÄNSTER Rad12 Platser132 InformationLäktare 1 Långsida PristypOrdinarie Biljettpris590.00 SEK× 1 (inkl. 40.00 SEK avgift) Tillagda produkter 0 Leverans Ingen avgift Betalning Total Presentkort × Totalt belopp 590.00 SEK 2 nov, 2012 10:44 |
|
Quidditch
Elev |
2 nov, 2012 10:45 |
|
superman
Elev |
Skrivet av kinshaw: Det blev lite knas med biljettköpet så jag har två på läktare 3 om du är intresserad av att köpa Väntade en halvtimme, och när det blev min tur så var biljetterna slut. SJÄLVKLART.... 2 nov, 2012 10:49 |
|
Pixie
Elev |
2 nov, 2012 10:53 |
|
Shaunee
Elev |
Skrivet av Pixie: åh kul när ALLA förutom jag ska gå. Jag får inte. 2 nov, 2012 10:54 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen