My Little Pony: Friendship Is Magic
Forum > Off Topic > My Little Pony: Friendship Is Magic
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Katla
Elev |
Skrivet av Ollis100: jag ska kanske gå!! but it's a big MAYBENågon liten brony som ska gå på mässan? :3 ♏︎ 13 aug, 2012 11:31 |
|
Borttagen
|
^^Jag vill jättegärna gå! Ska tigga för mamma ;D
13 aug, 2012 11:34 |
|
Miss_Green
Elev |
13 aug, 2012 12:24 |
|
Ollis100
Elev |
Skrivet av Miss_Green: Jag ska få på pass ett! Jag ska på pass 2... Skulle hellre vilja gå på pass 1, men vi kommer komma till Stockholm vid klockan 14 ungefär xD hej 13 aug, 2012 12:42 |
|
Regulus
Elev |
13 aug, 2012 12:44 |
|
M4L13
Elev |
Skrivet av Regulus: Jag installerade mlp soundboard här om dagen, MEN VART ÄR VINYL SCRATCH??? OwO I KNOW I WAS DISAPPOINTED TOOOO! hur kan dom inte ha med världens mest swaggiepony? :C ok, hon kke inte säger nåt, but still!
13 aug, 2012 13:24 |
|
Regulus
Elev |
Skrivet av M4L13: Skrivet av Regulus: Jag installerade mlp soundboard här om dagen, MEN VART ÄR VINYL SCRATCH??? OwO I KNOW I WAS DISAPPOINTED TOOOO! hur kan dom inte ha med världens mest swaggiepony? :C ok, hon kke inte säger nåt, but still! i knoooow swag. men den appen var jobbig .__. först ladda ner app, sen ladda ner allt annat. doctor whooens!
13 aug, 2012 13:25 |
|
M4L13
Elev |
Skrivet av Regulus: Skrivet av M4L13: Skrivet av Regulus: Jag installerade mlp soundboard här om dagen, MEN VART ÄR VINYL SCRATCH??? OwO I KNOW I WAS DISAPPOINTED TOOOO! hur kan dom inte ha med världens mest swaggiepony? :C ok, hon kke inte säger nåt, but still! i knoooow swag. men den appen var jobbig .__. först ladda ner app, sen ladda ner allt annat. doctor whooens! well, jag tyckte om den appen, men jag tog bort den för att den tog så mycket plats xC
13 aug, 2012 13:51 |
|
Ollis100
Elev |
13 aug, 2012 17:08 |
|
Borttagen
|
Är hon ledsen för att hon bara har hår på ena sidan av huvudet? xD
Jag skojade bara Jättefin! 13 aug, 2012 17:41 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen