Sant eller Falskt? - Forumlek
Forum > Quidditchplanen > Sant eller Falskt? - Forumlek
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Soz
Elev |
Sant
En mysig katt skulle inte häller vara fel? Sherlockian, Whovian etc. 22 jan, 2011 21:57 |
|
soratanaka
Elev |
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 23 jan, 2011 17:23 |
|
Hillevi Claw
Elev |
23 jan, 2011 18:54 |
|
Soz
Elev |
Sant, oftast
Du tycker att James har glasögon? Sherlockian, Whovian etc. 23 jan, 2011 18:56 |
|
Julia Grymm
Elev |
Sant
Du tycker att Harry är för osjälvisk? 23 jan, 2011 19:08 |
|
soratanaka
Elev |
Sant.
Du tycker att Ronalds styrka i strategi borde ha blivit mer uppmärksammat genom böckerna. "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 23 jan, 2011 19:27 |
|
Voldemort/parkbänk
Elev |
Falskt, jag tycker inte Ron passar att spela schack, egentligen...
Du tycker att Snape borde stå runt ett hörn och skrämma harry när han kommer? Hahah, jag kan se det framför mig=) 24 jan, 2011 19:18 |
|
KlaraLovegood
Elev |
Falskt.
Du tycker att man borde få se mer av kråkboet i filmerna? För ett För ett rationellt sinne är döden när allt kommer omkring, ingenting annat än nästa stora äventyr. 24 jan, 2011 19:56 |
|
Soz
Elev |
Sant
Du skulle vilja smaka på en choklad groda? Sherlockian, Whovian etc. 25 jan, 2011 14:41 |
|
KlaraLovegood
Elev |
Sant , fast jag skulle nog vara med intresserad av chokladgrodekorten.
Du skulle gärna smaka på surrande Smask bin? För ett För ett rationellt sinne är döden när allt kommer omkring, ingenting annat än nästa stora äventyr. 25 jan, 2011 15:42 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen