Det bästa med Fred & George
Forum > Harry Potter > Det bästa med Fred & George
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
si_tonks
Elev |
^asså jag vill självklart ha deras autografer men jag skulle nästan vara nöjdare med att bara prata med dem och säga hur glad jag är att dem varit med hela vägen o.s.v ♥
![]()
12 okt, 2011 21:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Vill ha deras autografer D: </3 Jag med ♥ 12 okt, 2011 21:19 |
|
Protego
Elev |
12 okt, 2011 21:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av si_tonks: ^asså jag vill självklart ha deras autografer men jag skulle nästan vara nöjdare med att bara prata med dem och säga hur glad jag är att dem varit med hela vägen o.s.v ♥ Ja, jag håller med dig om det. Att få ha pratat med dem, åhh. UNDERBARA TANKE! ♥ 12 okt, 2011 21:28 |
|
Borttagen
|
Få umgås en dag eller något med dom, ÄNNU BÄTTRE ♥
12 okt, 2011 21:39 |
|
J00KERN
Elev |
Skrivet av Borttagen: Få umgås en dag eller något med dom, ÄNNU BÄTTRE ♥ ohh, har haft en dröm om det :'D ![]()
12 okt, 2011 21:49 |
|
si_tonks
Elev |
12 okt, 2011 21:49 |
|
ebbavladimir
Elev |
Finns det något som är dåligt med dem?
12 okt, 2011 21:51 |
|
Borttagen
|
Aww nu började jag tänka på ett fanmade brev ifrån George till Fred, som typ hade innehållet: "Jag önskar att jag hade sett oss gamla tillsammans mer än en gång, du vet vad jag menar" 12 okt, 2011 21:55 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Aww nu började jag tänka på ett fanmade brev ifrån George till Fred, som typ hade innehållet: "Jag önskar att jag hade sett oss gamla tillsammans mer än en gång, du vet vad jag menar" naaaw ♥♥♥ ![]()
12 okt, 2011 21:57 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen