If the stars keep shining [Sv]
Forum > Fanfiction > If the stars keep shining [Sv]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
lillalollo
Elev |
Kommer nog inget i morgon. Måste plugga ihjäl mig den här veckan. Hoppas kunna skriva på Tisdag iaf.
Trevlig läsning. __________________________________________ Kapitel 46 – Ginny Weasley Jag dunsade ner på min säng. "Varför sa du inte att du skulle vara borta länge. Vi blev oroliga!", sa jag halvt irriterad. Harry suckade och blickade ut över solen som höll på att gå ner i horisonten, och skänkte sitt sista ljus på den glittrande snön. "Jag visste inte att jag skulle bli borta så länge.", sa han. Hans röst var stadig och bestämd, inte alls som den varit innan. Jag ruskade förvånat på huvudet. "Äh. Strunt i det nu! Ska vi spela knallkort?" Jag log mot min man. Han log tillbaka. "Okej." Middagen den kvällen blev underlig. Jag pratade som vanligt med Hermione och Harry pratade med Ron, tvärs över bordet. Men George och Angelina satt tysta bredvid varandra. Jag kunde inte se om de höll varandra i handen eller inte. George stirrade ner i bordet, med skuggan av ett flin på läpparna. Angelina iakttog klockan som satt på väggen med ovanligt stort intresse. "Vad är det med George och Angelina?", frågade jag Hermione. Hon slängde en blick mot de två. "Jag vet inte. Men något är det.", svarade hon i så låg ton som möjligt. Mamma och pappa slog igen dörren efter sig och kom inklampande i rummet. "Åh vad gott med mat!" Pappa slog sig ner och tog för sig av den rykande heta köttgrytan. "Angelina! Vad kul att du är här.", sa han och log. Mamma nickade och slog sig ner bredvid sin make. Jag sneglade på Hermione. Hon såg frånvarande på George, sedan på Angelina och så tillbaka på George igen. Sedan tittade hon flyktigt på mig. "Något är det!", viskade hon. Mamma gjorde slut på våra funderingar några minuter senare. "Vad tyst du var idag, George!" George tittade upp. "Och du med Angelina.", fortsatte mamma. Angelina tittade på George. Han harklade tyst. "Jo… Det är något som vi måste berätta." "Hogwarts will always be there to welcome you home" - J.K Rowling 25 sep, 2011 16:27 |
|
Borttagen
|
ååååh sluta inte såå spännande ;o jätte, jätte bra!
älskar det! 25 sep, 2011 16:29 |
|
Borttagen
|
hihihahahohohohohoH!! MEEER!!
25 sep, 2011 16:31 |
|
Anapneo
Elev |
25 sep, 2011 16:39 |
|
Bombarda
Elev |
gaaaaahhhhhh sjuuuuukt bra! riktigt spännande!
meeer Kärlek till alla! 25 sep, 2011 16:50 |
|
nilla10
Elev |
meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer
hej hej! :) 25 sep, 2011 17:11 |
|
MayoGryffindor
Elev |
Oooh, ännu ett giftemål på G kanske ? ;D
"She's buying the stairway to heaven" 25 sep, 2011 17:14 |
|
Mrs Malfoy
Elev |
Skrivet av MayoGryffindor: Oooh, ännu ett giftemål på G kanske ? ;D Hoppas det!!!♥ åå den e såå braa!!! Hej om du vill bli släkt med mig så kan du skicka en uggla!!! håller på med ett släktträd!!!<3 PS. Jag har ett rollspel som heter: Rollspel Marodörernas tid! 25 sep, 2011 17:25 |
|
Sky.
Elev |
Åååååå! Mer ikväll, snälla om du hinner.
25 sep, 2011 17:35 |
|
Salazar1
Elev |
Är det vad jag tror att det är??? HOPPAS DET!
SUPERMEGAFOXYAWESOME! Slytherin Pride 25 sep, 2011 17:37 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen