D.A:s rollspel
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > D.A:s rollspel
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Mysismy
Elev |
Skrivet av Shadow of hope: Jag blev genast orolig när Hermione föll ihop och kollade efter Draco när han gick fram till henne, jag ville inte störa deras syskon tid. Jag heter fortfarade Miu och är inte Dracos syster.... The fangirl life is The best life!
21 okt, 2015 18:33 |
|
Borttagen
|
Jag orkar inte mer.... Jag orkar inte mer.... Jag har sett min bror försökt att ta sitt liv. Om jag inte kan hindra min bror från att ta självmord är jag värdelös.
21 okt, 2015 18:36 |
|
Shadow of hope
Elev |
Jag kollade runt eftersom Draco hade gått till Miu och såg att Hermione såg väldigt ledsen ut så jag gick fram till henne. "Hey, Hermione hur är det?" Frågade jag henne oroligt.
21 okt, 2015 18:40 |
|
HeddaLightowl
Elev |
Jag börjar få panik. Vilka är dessa människor och vad gör vi här? Jag blir också rädd för att det är någon som faller ihop. En pojke med blont hår -samma pojke som Joe kramade- gick fram till henne. "Vad är det som händer?" Frågar jag
Hedda Lightowl 21 okt, 2015 21:09 |
|
Borttagen
|
Jag snyftar till och faller ihop. Vem är jag? Varför kunde jag inte vara någon annan. Och efter det har vad gör jag då? Jag kan knappast återvända hem. Draco har Joe... Luna har Hedda. De klarar sig. Jag går beslutsamt in i skogen. Vad håller jag på med?
21 okt, 2015 21:14 |
|
Borttagen
|
jag såg Hermione gå iväg ut i skogen och jag försöker komma ikapp henne fast mina ben värker.
21 okt, 2015 21:15 |
|
Shadow of hope
Elev |
Jag kollade förvirrat och oroligt efter Hermione innan jag kollade back till Willow. "Jag kommer strax" sa jag innan jag sprang efter Hermione, rädd att hon försvunnit eller att jag inte skulle kunna hitta henne.
"Vet du varför hon går iväg?" Frågade jag Draco när jag komm ikapp honom.
21 okt, 2015 21:17 |
|
Borttagen
|
"Nej, något måste ha hänt," sa jag oroligt.
Jag avskydde mörka skogar men jag gjorde vad som helst för Hermione. "Hermione!" ropade jag så högt jag kunde. 21 okt, 2015 21:28 |
|
HeddaLightowl
Elev |
Joe började tillsamans med den bloda pojken att följa efter någon. Borde jag följa med? Jag gör inte det jag stannar med Luna istället. Jag kan inte förstå att hon är här, jag har inte sett henne på över ett år
Och förresten Marina min karaktär heter Willow Hedda Lightowl 21 okt, 2015 21:39 |
|
Mysismy
Elev |
Hermione hade gått in i skogen jag spang efter henne.
Förbi Joe och Draco, in i skogen för jag hade sett var Hermione hade gått i den stora skogen. Jag sprang tills jag såg en skymt av brunt hår vid en sten, det var Hermione på stenen, - Hermione? - Ja, snyftade hon - Varför sprang du iväg? - Ville bara komma bort lite - Okej, men ska vi gå tillbaka? The fangirl life is The best life!
22 okt, 2015 06:48 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen