Rollspel om Kopierarna (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel om Kopierarna (prs)
|
Borttagen
|
The shadows
Kenny öppnade dören & såg på dem.
"ah ni måste vara the shadows. Jag vill att ni hittar de här två & för dem hit" sa Kenny & visade dem två foton.
22 aug, 2015 20:57
|
|
Borttagen
|
" Okej " sa Eira allvarligt hon studerade fotona
" har dom krafter eller är dom vanliga personer ?" Frågade Eira medans Elias stod tyst och lät Eira sköta snacket.
22 aug, 2015 21:42
|
|
Borttagen
|
"Ja det har de" sa Kenny suckade lite grann. sånt kunde kosta två hundra kronor extra.
23 aug, 2015 19:46
|
|
Borttagen
|
" okej hm kan då ta lite mer tid för de kämpar mer emot än vanliga personer " sa Eira. Kan jag få gå hem snart tänkte Elias.
23 aug, 2015 19:53
|
|
Borttagen
|
"hur snart kan du få hit dem?" frågade Kenny en aning nyfiket. Han hoppades på väldigt snart.
23 aug, 2015 19:54
|
|
Borttagen
|
" Beräknad 4 timmar max " sa Eira 2 om jag fått jobba själv tänkte hon.
23 aug, 2015 19:55
|
|
Borttagen
|
"finns det inte något sätt ni kan få det klart fortare? Ni får extra betalt då" sa Kenny
23 aug, 2015 19:57
|
|
Borttagen
|
" Ja det finns det låta Elias stanna här " sa Eira. Elias såg tyst ner föråt att jag är långsam då tänkte han.
23 aug, 2015 19:59
|
|
Borttagen
|
"hur snabbt kan du få hit dem då?" frågade Kenny en aning nyfiket.
23 aug, 2015 20:00
|
|
Borttagen
|
" 2 timmar max " sa Eira och tänkte ju snabbare jag får jobba själv desto bättre tänkte hon.
23 aug, 2015 20:02
|
Du får inte svara på den här tråden.