Tiden efter Harrys barn [ÖRS]
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Tiden efter Harrys barn [ÖRS]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag doppade handen i sjön och tänkte att om jag dör så får jag träffa mor igen.
10 maj, 2014 18:58 |
|
Lele
Elev |
10 maj, 2014 19:00 |
|
Borttagen
|
Jag gick rakt ut i sjön.
10 maj, 2014 19:01 |
|
Lele
Elev |
10 maj, 2014 19:05 |
|
Borttagen
|
- släpp, sa jag argt.
10 maj, 2014 19:09 |
|
Lele
Elev |
10 maj, 2014 19:10 |
|
Borttagen
|
- Ja, sa jag argt.
10 maj, 2014 19:35 |
|
Lele
Elev |
10 maj, 2014 19:37 |
|
Borttagen
|
- Nej det tänker jag inte göra, sa jag argt.
10 maj, 2014 19:38 |
|
Lele
Elev |
10 maj, 2014 19:39 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen