PrS :D
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PrS :D
|
Borttagen
|
Jag började gå mot dörren.
1 maj, 2014 20:36
|
|
Borttagen
|
1 maj, 2014 20:37
|
|
Borttagen
|
1 maj, 2014 20:38
|
|
Borttagen
|
1 maj, 2014 20:42
|
|
Borttagen
|
Jag satte mig på en bänk.
1 maj, 2014 20:43
|
|
Borttagen
|
Jag satte mig brevid Clark.
1 maj, 2014 20:44
|
|
Borttagen
|
1 maj, 2014 20:47
|
|
Borttagen
|
- Skulle du säga något?, mumlade jag.
1 maj, 2014 20:51
|
|
Borttagen
|
1 maj, 2014 20:54
|
|
Borttagen
|
Jag log.
- Varför skulle jag komma hit då?, undrade jag.
1 maj, 2014 21:00
|
Du får inte svara på den här tråden.