Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.

1 2 3 ... 78 79 80 ... 138 139 140
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


"Varför sitter du här ute?" frågade jag och satte mig bredvid henne.

2 nov, 2013 22:07

Borttagen

Avatar


Jag tittade ner på mina frusna händer.

2 nov, 2013 22:09

Borttagen

Avatar


jag pussade henne på kinden.
"Kom in. Det finns ingen anledning att sitta här ute och frysa." sa jag och reste mig upp och sträckte fram handen.

2 nov, 2013 22:12

Borttagen

Avatar


"Du pratar ju bara med Lucas"
Muttrade jag och satt envist kvar.

2 nov, 2013 22:13

Borttagen

Avatar


"Förlåt, men vi hade saker att prata om. Kom!"

2 nov, 2013 22:15

Borttagen

Avatar


Jag satt kvar.

2 nov, 2013 22:16

Borttagen

Avatar


"Varför vill du inte hänga med?" frågade jag förvirrat.

2 nov, 2013 22:17

Borttagen

Avatar


"Vad har jag att göra där inne"
Muttrade jag.

2 nov, 2013 22:18

Borttagen

Avatar


"Du ska i alla fall inte sitta kvar här ute. Jag ser ju att du fryser, häng med in!"

2 nov, 2013 22:20

Borttagen

Avatar


"Jag får väll sitta här om jag vill!"

2 nov, 2013 22:21

1 2 3 ... 78 79 80 ... 138 139 140

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.

Du får inte svara på den här tråden.