Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
|
Borttagen
|
"Varför sitter du här ute?" frågade jag och satte mig bredvid henne.
2 nov, 2013 22:07
|
|
Borttagen
|
Jag tittade ner på mina frusna händer.
2 nov, 2013 22:09
|
|
Borttagen
|
jag pussade henne på kinden.
"Kom in. Det finns ingen anledning att sitta här ute och frysa." sa jag och reste mig upp och sträckte fram handen.
2 nov, 2013 22:12
|
|
Borttagen
|
"Du pratar ju bara med Lucas"
Muttrade jag och satt envist kvar.
2 nov, 2013 22:13
|
|
Borttagen
|
"Förlåt, men vi hade saker att prata om. Kom!"
2 nov, 2013 22:15
|
|
Borttagen
|
2 nov, 2013 22:16
|
|
Borttagen
|
"Varför vill du inte hänga med?" frågade jag förvirrat.
2 nov, 2013 22:17
|
|
Borttagen
|
"Vad har jag att göra där inne"
Muttrade jag.
2 nov, 2013 22:18
|
|
Borttagen
|
"Du ska i alla fall inte sitta kvar här ute. Jag ser ju att du fryser, häng med in!"
2 nov, 2013 22:20
|
|
Borttagen
|
"Jag får väll sitta här om jag vill!"
2 nov, 2013 22:21
|
Du får inte svara på den här tråden.