(Prs) evee & Justme!
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (Prs) evee & Justme!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
evee
Elev |
27 okt, 2013 14:04 |
|
Borttagen
|
- Nu har jag kallt. Säger jag och ser på alla andra.
27 okt, 2013 14:05 |
|
evee
Elev |
27 okt, 2013 14:07 |
|
Borttagen
|
- Ska vi gå ?
27 okt, 2013 14:07 |
|
evee
Elev |
27 okt, 2013 14:10 |
|
Borttagen
|
Jag tar min handduk och springer fast de andra.
27 okt, 2013 14:11 |
|
evee
Elev |
27 okt, 2013 14:15 |
|
Borttagen
|
Jag ler och kramar om Adds hand.
27 okt, 2013 14:16 |
|
evee
Elev |
27 okt, 2013 14:17 |
|
Borttagen
|
- Jag går och byter. Säger jag och kysser Add.
- Vi ses. Säger jag. 27 okt, 2013 14:19 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen