(PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag hörde någons röst, någon jag kände igen men jag kunde inte komma på från vem.
24 sep, 2013 15:04 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag gick mot ljudet. "Vet du var vi är?"
jag är jättecoolig älska mig plz 24 sep, 2013 15:18 |
|
Borttagen
|
- Vem är det? Frågade jag med raspig röst
24 sep, 2013 15:48 |
|
Queen Boo
Elev |
"See"
jag är jättecoolig älska mig plz 24 sep, 2013 15:52 |
|
Borttagen
|
- See?
24 sep, 2013 15:56 |
|
Queen Boo
Elev |
"Ja. Hur mår du? "
jag är jättecoolig älska mig plz 24 sep, 2013 16:32 |
|
Borttagen
|
- Jag mår okej, men...vem är See?
24 sep, 2013 16:36 |
|
Queen Boo
Elev |
"Jag. Selena, alltså"
jag är jättecoolig älska mig plz 24 sep, 2013 16:52 |
|
Borttagen
|
- Jag tror inte jag känner någon Selena.
24 sep, 2013 16:54 |
|
Queen Boo
Elev |
"Va... minns du James? Eller Erik eller Zeb?"
jag är jättecoolig älska mig plz 24 sep, 2013 20:01 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen