UPPESITTARKVÄLL PÅ MUGGLIS!
Forum > Off Topic > UPPESITTARKVÄLL PÅ MUGGLIS!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Obliviate_
Elev |
Sanning ? (ja, jag har inget bättre för mig :3 )
21 dec, 2012 23:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Incendio: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Incendio: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Incendio: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Incendio: Wilhelm, omg ja. Hahaha, omg hsm. Sharpay in my heart ♥ vi gör faktiskt en uppsättning av hsm på min skola just nu! JAG ÄLSKAR OCKSÅ SHARPEY?! alla bara fuck henne she's da bitch, jag bara omg nej alltså jag är så avundsjuk ELLER HUR?! Jag har alltid älskat henne! Om du kommer upp till Umeå till premiären i februari lovar jag att jag betalar inträde och jag bjuder på pizza! haha jag kommer lätt! alltså nej upptäckte att jag stavat fel på sharpay's namn, hur kan jag? Hahaha you do that! Jag märkte det, jag trodde att det bara var ett stav fel. Shame on you! haha i know! Jag är 15, du är också det va? jadå! haha alltså varför bor alla roliga personer så långt ifrån en? haha alltså här nere finns typ ingen 21 dec, 2012 23:25 |
|
ikka
Elev |
95mas: Vad är det bästa som hänt dig år 2012?
Obliviate_: Jadå! Och en sanning till dig... Vilken människa i hela världen skulle du helst träffa just nu? ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
21 dec, 2012 23:26
Detta inlägg ändrades senast 2012-12-21 kl. 23:26
|
|
Tuggrus
Elev |
ikka: Nej xD Har hänt lite roligt runt honom i caféterian senaste tiden, senast var när han skulle ta en näve socker så han höll i sockerburken, tittade allmänt mystiskt åt höger och vänster som en superskurk, hällde sockret i kaffet och gick iväg oskyldigt. XD
MUMS! 21 dec, 2012 23:26 |
|
Incendio
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Incendio: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Incendio: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Incendio: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Incendio: Wilhelm, omg ja. Hahaha, omg hsm. Sharpay in my heart ♥ vi gör faktiskt en uppsättning av hsm på min skola just nu! JAG ÄLSKAR OCKSÅ SHARPEY?! alla bara fuck henne she's da bitch, jag bara omg nej alltså jag är så avundsjuk ELLER HUR?! Jag har alltid älskat henne! Om du kommer upp till Umeå till premiären i februari lovar jag att jag betalar inträde och jag bjuder på pizza! haha jag kommer lätt! alltså nej upptäckte att jag stavat fel på sharpay's namn, hur kan jag? Hahaha you do that! Jag märkte det, jag trodde att det bara var ett stav fel. Shame on you! haha i know! Jag är 15, du är också det va? jadå! haha alltså varför bor alla roliga personer så långt ifrån en? haha alltså här nere finns typ ingen Eller hur?! Haha, mina internet-vänner är typ bättre än irl-vänner... Pinsamt. 21 dec, 2012 23:27 |
|
ikka
Elev |
Skrivet av Tuggrus: ikka: Nej xD Har hänt lite roligt runt honom i caféterian senaste tiden, senast var när han skulle ta en näve socker så han höll i sockerburken, tittade allmänt mystiskt åt höger och vänster som en superskurk, hällde sockret i kaffet och gick iväg oskyldigt. XD Haha! xD ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
21 dec, 2012 23:27 |
|
Majis
Elev |
ikka, du verkar så duktig på att ställa frågor, kan jag få en?
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 21 dec, 2012 23:27 |
|
Tuggrus
Elev |
En till sanning? :3
MUMS! 21 dec, 2012 23:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Incendio: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Incendio: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Incendio: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Incendio: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Incendio: Wilhelm, omg ja. Hahaha, omg hsm. Sharpay in my heart ♥ vi gör faktiskt en uppsättning av hsm på min skola just nu! JAG ÄLSKAR OCKSÅ SHARPEY?! alla bara fuck henne she's da bitch, jag bara omg nej alltså jag är så avundsjuk ELLER HUR?! Jag har alltid älskat henne! Om du kommer upp till Umeå till premiären i februari lovar jag att jag betalar inträde och jag bjuder på pizza! haha jag kommer lätt! alltså nej upptäckte att jag stavat fel på sharpay's namn, hur kan jag? Hahaha you do that! Jag märkte det, jag trodde att det bara var ett stav fel. Shame on you! haha i know! Jag är 15, du är också det va? jadå! haha alltså varför bor alla roliga personer så långt ifrån en? haha alltså här nere finns typ ingen Eller hur?! Haha, mina internet-vänner är typ bättre än irl-vänner... Pinsamt. haha samma här, life sucks hahaha 21 dec, 2012 23:27 |
|
Obliviate_
Elev |
21 dec, 2012 23:28 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen