ÖREBRO TRÄF
Forum > Off Topic > ÖREBRO TRÄF
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag kan!
28 maj, 2011 15:10 |
|
jan
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag kan! komma ? Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
28 maj, 2011 15:11 |
|
Borttagen
|
Nej jag skoja men jag önskade
28 maj, 2011 15:12 |
|
EMELESEL
Elev |
Du kanske inte ska skoja om det, det är tillräkligt förvirrat i tråden iallafall!
28 maj, 2011 15:14 |
|
Knizzlare
Elev |
Precis! Skrivet av Nymfadora Tonks: det är nog bra om man kollar tråden örebro träff BIO! Ja, det kanske skulle vara bra om det fanns länkar i första inlägget till alla örebroträff-trådar? ![]()
28 maj, 2011 15:26 |
|
EMELESEL
Elev |
Smart, men jag vet inte om jan vet hur man länkar..
28 maj, 2011 15:28 |
|
Knizzlare
Elev |
28 maj, 2011 15:36 |
|
EMELESEL
Elev |
Ja, men skicka gärna ett brev! Annars blir det ännu rörigare här. 28 maj, 2011 15:37 |
|
Knizzlare
Elev |
28 maj, 2011 15:38 |
|
EMELESEL
Elev |
Tack, jag tycker allting har blivit ganska rörigt här.
28 maj, 2011 15:40 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen