Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Alltså, jag gillar inte att Finn alltid ska vara hjälten.
Jag menar, kunde han inte vara "hatad" av Santana i något avsnitt? Nej, det går inte för han är hjälten. Han måste alltid komma och vara vän med alla oavsett vad han gör mot dem. 4 jan, 2012 13:25 |
|
scarhead
Lärare |
4 jan, 2012 13:29 |
|
Celebikai
Elev |
MelodyJoseph: True story.
Vad hände med Mercedes och Quinns vänskap? Den var otroligt fin, nu så är den typ bortglömd? Spoiler: Tryck här för att visa! ![]()
4 jan, 2012 13:30 |
|
Borttagen
|
Åh på tal om Brittany.
JA BRITTANY ÄR EN DUM BLONDIN SOM DANSAR BRA OCH ÄR TILLSAMMANS MED SANTANA. Storyline. 4 jan, 2012 13:31 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av Borttagen: Åh på tal om Brittany. JA BRITTANY ÄR EN DUM BLONDIN SOM DANSAR BRA OCH ÄR TILLSAMMANS MED SANTANA. Storyline. WHO RUN THE WORLD? BRITTANY!! känns lite som att alla har glömt bort henne .-. ![]()
4 jan, 2012 13:32 |
|
Borttagen
|
Känns som meningen med Glee är bortglömd. Det handlade om teamwork, vänskap och ambition.
Nu är det mer som. Spoiler: Tryck här för att visa! 4 jan, 2012 13:43 |
|
scarhead
Lärare |
jag undrar vad alla som tycker att homosexualitet är fel där, om Brittany kommer ut?
skulle säkert vara ''lalala men hon gillar ju killar med, inget fel med det lalala hon råkar bara gilla tjejer också lalal''. ._. 4 jan, 2012 13:48 |
|
Borttagen
|
Jag läste en artikel om att bisexuella har det ''svårare'' för dom tas inte på allvar pga av dom attraheras till båda könen.
4 jan, 2012 13:49 |
|
scarhead
Lärare |
4 jan, 2012 13:52 |
|
Borttagen
|
Jag tror ingen bryr sig för alla visste redan om det när det gällde Santana.
''Santana är tillsammans med Brittany'' ''ÄR SANTANA LEBB?'' Nobody cares about Brittany. 4 jan, 2012 13:53 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen