Dumbledores Armé Sthlm
Forum > Off Topic > Klubbar > Dumbledores Armé Sthlm
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
NÄJJ JosefinFini OCH lumos1 NI INTE KOMMA BUH D: ♥
28 aug, 2012 21:11 |
|
JosefinFini
Elev |
29 aug, 2012 07:44 |
|
LauraTree
Elev |
Jag tror att fler kommer få komma på träffarna efter Pottermässan
29 aug, 2012 07:46 |
|
JosefinFini
Elev |
Skrivet av LauraTree: Jag tror att fler kommer få komma på träffarna efter Pottermässan Det har du rätt i! _______________ En fråga, är det nån annan ravenclaw än M00NSTER som är aktiv i klubben? Märkte att det där med prefekt till Ravenclaw har glömts bort lite xP ![]()
29 aug, 2012 07:53 |
|
Borttagen
|
Kan ni skriva upp mig på ALLA PASS!?!
29 aug, 2012 10:58 |
|
Borttagen
|
Jag har glömt att säga att jag kommer på pass 1 och 2. Så, nu vet ni
29 aug, 2012 11:13 |
|
LauraTree
Elev |
Allebasi_reserv och luna99 YES JAG KOMMER TRÄFFA ER BÅDA!!!!!!
29 aug, 2012 14:07 |
|
Borttagen
|
JAAA!!!
29 aug, 2012 14:43 |
|
amanda1104
Elev |
Jag kommer på pass 1
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 29 aug, 2012 15:18 |
|
JosefinFini
Elev |
Skrivet av Borttagen: Kan ni skriva upp mig på ALLA PASS!?! Skrivet av Borttagen: Jag har glömt att säga att jag kommer på pass 1 och 2. Så, nu vet ni Vad bra!!! Då kan jag träffa er!!! ![]()
29 aug, 2012 15:27 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen