GRYTHENPUFF
Forum > Off Topic > Klubbar > GRYTHENPUFF
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hope Potter
Elev |
Åh awsome idee med reklam saken
Jag söker sponsorer till mitt MG :3 Här; http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=22149&page=1 Läs mina ff's! Länkar finns på min profil :D ![]()
8 aug, 2012 00:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Miss_Green: Haha, jobbigt läge... xD Skriv en FF, JAG VILL LÄSA ! Jag ska rita fanart och skriva fanfiction.. Vet inte vad jag ska rita eller vad ja ska skriva xD 8 aug, 2012 00:02 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss_Green: Haha, jobbigt läge... xD Skriv en FF, JAG VILL LÄSA ! Jag ska rita fanart och skriva fanfiction.. Vet inte vad jag ska rita eller vad ja ska skriva xD Du kan också kolla in min blogg: http://skrivboken.bloggo.nu ;; ![]()
8 aug, 2012 00:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Miss_Green: oh, jag har läst det på bloggen nu! Du skriver fantastiskt! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss_Green: Haha, jobbigt läge... xD Skriv en FF, JAG VILL LÄSA ! Jag ska rita fanart och skriva fanfiction.. Vet inte vad jag ska rita eller vad ja ska skriva xD Du kan också kolla in min blogg: http://skrivboken.bloggo.nu Näjj, NU DRAR JAG TILL DIN FF! P.s: Om du någon gång har tid/lust/whatever så får du gärna läsa min FF... http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=18887 :3 8 aug, 2012 00:09 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss_Green: oh, jag har läst det på bloggen nu! Du skriver fantastiskt! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss_Green: Haha, jobbigt läge... xD Skriv en FF, JAG VILL LÄSA ! Jag ska rita fanart och skriva fanfiction.. Vet inte vad jag ska rita eller vad ja ska skriva xD Du kan också kolla in min blogg: http://skrivboken.bloggo.nu Näjj, NU DRAR JAG TILL DIN FF! P.s: Om du någon gång har tid/lust/whatever så får du gärna läsa min FF... http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=18887 :3 Säg vad du tycker om ffn sen :3 ;; ![]()
8 aug, 2012 00:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Miss_Green:
Skrivet av Borttagen: OKej Skrivet av Miss_Green: oh, jag har läst det på bloggen nu! Du skriver fantastiskt! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss_Green: Haha, jobbigt läge... xD Skriv en FF, JAG VILL LÄSA ! Jag ska rita fanart och skriva fanfiction.. Vet inte vad jag ska rita eller vad ja ska skriva xD Du kan också kolla in min blogg: http://skrivboken.bloggo.nu Näjj, NU DRAR JAG TILL DIN FF! P.s: Om du någon gång har tid/lust/whatever så får du gärna läsa min FF... http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=18887 :3 8 aug, 2012 00:20 |
|
Miss_Green
Elev |
8 aug, 2012 00:21 |
|
Borttagen
|
Njäe, alltså, är det den där blod svett och tårar saken ?
8 aug, 2012 00:23 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av Borttagen: Njäe, alltså, är det den där blod svett och tårar saken ? Nej xD Den skriver jag tillsammans med några andra.. Du hittar länk på min profil ;; ![]()
8 aug, 2012 00:31 |
|
Borttagen
|
Klara Weasley: I Piteå
8 aug, 2012 01:37 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen