Livet efter livet
Forum > Fanfiction > Livet efter livet
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lolo1337
Elev |
Skrivet av Borttagen: Åh herre gud. Jag sitter här och får helt ont i magen när jag tänker på hur otroligt dryg jag är. Usch. Jag ska inte göra några bortförklaringar, jag suger helt enkelt på att uppdatera. Just nu KAN jag inte skriva eftersom jag inte har min dator. Men jag SKA lyckas få upp ett kapitel, nån gång snart.. Förlåtförlåtförlåtförlåt D: Är det ens värt att fortsätta? Ni kanske har glömt bort allt .. För jag är DUM. Nämen, du är varken dum eller dryg! Och JA , det är värt att fortsätta, BECAUSE WE WANT MORE! Och du behöver absolut inte stressa, skriv i din egen takt. Man brukar ju säga "Good grades, sleep, social life. Pick two". Det är okej att prioritera andra saker än skrivandet! Jag hatar uttrycket, men "YOLO", du lever bara en gång, slösa inte tid på att göra onödiga ursäkter Every step I take, every move I make, Every single day, everytime I pray, I'll be missing You. Thinking of the Day, when you went away, What a life to take, what a bond to break, I'll be missing You <3 16 sep, 2012 19:22 |
|
Borttagen
|
Tack. Jag älskar er alldeles för mycket ♥
16 sep, 2012 19:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Varsågod.Tack. Jag älskar er alldeles för mycket ♥ Jag älskar dig mycket för mycket (xD) för att du ska kunna älska mig mer 16 sep, 2012 19:39 |
|
potter_fan
Elev |
OM DU SLUTAR SKRIVA KAN JAG ALDRIG FÖRLÅTA DIG!!! JAG TAR TILL OCH MED BORT DIG FRÅN VÄNLISTAN (OM DET GÅR)!!!
Situation radical So radiating beautiful A combination bursting out of my head This is where it all goes down in the end So welcome to the edge 16 sep, 2012 20:27 |
|
95mas
Elev |
16 sep, 2012 20:45 |
|
Borttagen
|
Eira, Eira, älskade du.
Jag vet hur det är. Jag känner likadant som du, att jag verkligen inte KAN skriva. hur fina kommentarer man än får och motivation och så vidare. Att skriva är ingenting man bara gör på fem minuter. Det känner från hjärtat och det krävs tid. Och jag vill inte att du ska känna dig stressad över att du inte lägger upp kapitel regelbundet. Det kräver ansträngning och det är inte alltid man har sådan motivation. Sedan så ska du inte säga något jag är mycket värre och det vet du när det gäller att uppdatera fanfictions. Och att vi skulle glömma bort allting? Vad tror du om oss? Vi kommer aldrig att glömma bort en sådan otroligt fin och välskriven fanfiction, jag lovar ♥ 16 sep, 2012 20:54 |
|
Borttagen
|
jag älskar er ♥
TACK 16 sep, 2012 21:10 |
|
Lolo1337
Elev |
Vill bara tillägga att J.K herself haft skrivkamp, men slutade fansen att läsa hennes böcker? Näää
Every step I take, every move I make, Every single day, everytime I pray, I'll be missing You. Thinking of the Day, when you went away, What a life to take, what a bond to break, I'll be missing You <3 16 sep, 2012 21:29 |
|
Lucy och Rose
Elev |
Älskade Eira.
Bara för att du inte uppdaterar hela tiden och lägger ut kapitel varenda dag, betyder det inte att vi slutar läsa. Jag tror nog att alla har haft skrivkramp eller så någon gång i sitt liv. Och du måste prioritera skolan osv före den här fanfictionen ibland, och det kommer vi att förstå. Vi kan vara glada att du ens lägger upp såhär mycket kapitel, fast du antagligen har en massa läxor osv. We will always love u, even when u can't answer our love.
16 sep, 2012 21:56 |
|
Tonks_xD
Elev |
(jag vet det kommer sent men ändå)
Eira. Du skriver jättesuperduperfoxyawesomebäst, och du ska absolut inte lägga ner fanficen! Vi läser, och väntag hur länge som helst, alla har haft skrivkramp nån gång, och vet hur det känns. Kanv bara hålla med alla andra ♥ ![]()
17 sep, 2012 09:51 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen