Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The crash of life [SV]

Forum > Fanfiction > The crash of life [SV]

1 2 3 ... 78 79 80 ... 92 93 94
Användare Inlägg
Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Josefin_Weasley:
Skrivet av Ginny00:

MEN VAD SKA ALLA DÖ FÖR
För att du skrev bäst och EMOTIONS!!!!!!!111!!!!

...kan ge er bilder på Naomi på måndag om ni inte dör??

eller måndag kväll typ. För imorgon vet jag inte om jag hinner, och på måndag går jag dels i skolan till 14.50 och sedan ska jag till kuratorn 15..

15 dec, 2012 21:25

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Josefin_Weasley:
Skrivet av Ginny00:

MEN VAD SKA ALLA DÖ FÖR
För att du skrev bäst och EMOTIONS!!!!!!!111!!!!

...kan ge er bilder på Naomi på måndag om ni inte dör??

eller måndag kväll typ. För imorgon vet jag inte om jag hinner, och på måndag går jag dels i skolan till 14.50 och sedan ska jag till kuratorn 15..

Nu vill jag ha måndag! Haha, nej, men vad kul att få se bilder!

15 dec, 2012 21:26

Ginny00
Elev

Avatar


KAN lägga upp imorgon, om jag orkar och hinner typ

15 dec, 2012 21:27

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ginny00:
KAN lägga upp imorgon, om jag orkar och hinner typ

JAAA!

15 dec, 2012 21:34

A.k
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginny00:
KAN lägga upp imorgon, om jag orkar och hinner typ

JAAA!

JAAA!

"Everything should be made as simple as possible, but not simpler.”

15 dec, 2012 21:35

Aivilio
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Josefin_Weasley:
Skrivet av Ginny00:

MEN VAD SKA ALLA DÖ FÖR
För att du skrev bäst och EMOTIONS!!!!!!!111!!!!

...kan ge er bilder på Naomi på måndag om ni inte dör??

yes please
jag kan nog hålla mig att dö

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi62.tinypic.com%2F14jyp3l.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi57.tinypic.com%2F2lde9i.gif

15 dec, 2012 21:43

Ginny00
Elev

Avatar


..kul att jag skrivit på startsidan i prattråden att jag skriver kapitel 10 när jag knappt vet vad som ska hända.


eller jo, men det är hemligt

15 dec, 2012 21:51

Borttagen

Avatar


we love you too!

15 dec, 2012 22:34

Twiie
Elev

Avatar


Och nu har jag haft tid att läsa kapitlet. Det är jätte bra och jag önskar jag kunde skriva som dig! Jag lade inte märke till några fel även om det är snyggare och lättare att läsa text utan (...) istället kan man använda t.ex. -...- eller ,...,.

Men jätte bra och jag längtar efter att se en bild på den lilla bebisen (;

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2F2isz7g9.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi44.tinypic.com%2F118lx5u.gif

16 dec, 2012 13:18

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Twiie:
Och nu har jag haft tid att läsa kapitlet. Det är jätte bra och jag önskar jag kunde skriva som dig! Jag lade inte märke till några fel även om det är snyggare och lättare att läsa text utan (...) istället kan man använda t.ex. -...- eller ,...,.

Men jätte bra och jag längtar efter att se en bild på den lilla bebisen (;
En viss risk för grammatikfel får man alltid ta, right? Men jag har haft sååå mycket trubbel med att ens få ambition att öppna dokumentet att korrekt grammatik inte direkt var prio ett. Jag brukar känna efter jättemycket så att jag inte upprepar skrivsättet, och då kan jag behöva bryta av med ett (...) för att det ska låta okej i mitt huvud.

Om vi nu pratar grammatik, jättebra är ett ord Inte två. Men tack ska du ha!

16 dec, 2012 13:40

1 2 3 ... 78 79 80 ... 92 93 94

Forum > Fanfiction > The crash of life [SV]

Du får inte svara på den här tråden.