The crash of life [SV]
Forum > Fanfiction > The crash of life [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Josefin_Weasley: För att du skrev bäst och EMOTIONS!!!!!!!111!!!! ...kan ge er bilder på Naomi på måndag om ni inte dör?? eller måndag kväll typ. För imorgon vet jag inte om jag hinner, och på måndag går jag dels i skolan till 14.50 och sedan ska jag till kuratorn 15.. 15 dec, 2012 21:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Josefin_Weasley: För att du skrev bäst och EMOTIONS!!!!!!!111!!!! ...kan ge er bilder på Naomi på måndag om ni inte dör?? eller måndag kväll typ. För imorgon vet jag inte om jag hinner, och på måndag går jag dels i skolan till 14.50 och sedan ska jag till kuratorn 15.. Nu vill jag ha måndag! Haha, nej, men vad kul att få se bilder! 15 dec, 2012 21:26 |
|
Ginny00
Elev |
KAN lägga upp imorgon, om jag orkar och hinner typ
15 dec, 2012 21:27 |
|
Borttagen
|
15 dec, 2012 21:34 |
|
A.k
Elev |
JAAA! "Everything should be made as simple as possible, but not simpler.” 15 dec, 2012 21:35 |
|
Aivilio
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Josefin_Weasley: För att du skrev bäst och EMOTIONS!!!!!!!111!!!! ...kan ge er bilder på Naomi på måndag om ni inte dör?? yes please jag kan nog hålla mig att dö
15 dec, 2012 21:43 |
|
Ginny00
Elev |
..kul att jag skrivit på startsidan i prattråden att jag skriver kapitel 10 när jag knappt vet vad som ska hända.
eller jo, men det är hemligt 15 dec, 2012 21:51 |
|
Borttagen
|
we love you too!
15 dec, 2012 22:34 |
|
Twiie
Elev |
Och nu har jag haft tid att läsa kapitlet. Det är jätte bra och jag önskar jag kunde skriva som dig! Jag lade inte märke till några fel även om det är snyggare och lättare att läsa text utan (...) istället kan man använda t.ex. -...- eller ,...,.
Men jätte bra och jag längtar efter att se en bild på den lilla bebisen (;
16 dec, 2012 13:18 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Twiie: En viss risk för grammatikfel får man alltid ta, right? Men jag har haft sååå mycket trubbel med att ens få ambition att öppna dokumentet att korrekt grammatik inte direkt var prio ett. Jag brukar känna efter jättemycket så att jag inte upprepar skrivsättet, och då kan jag behöva bryta av med ett (...) för att det ska låta okej i mitt huvud.Och nu har jag haft tid att läsa kapitlet. Det är jätte bra och jag önskar jag kunde skriva som dig! Jag lade inte märke till några fel även om det är snyggare och lättare att läsa text utan (...) istället kan man använda t.ex. -...- eller ,...,. Men jätte bra och jag längtar efter att se en bild på den lilla bebisen (; Om vi nu pratar grammatik, jättebra är ett ord 16 dec, 2012 13:40 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen